אא

אייר פראנס וקלמ יגבו מהנוסעים דמי טיפול עבור מכירה ישירה

שתי החברות מצטרפות למעשה להסכם של סוכני הנסיעות עם חברות לופטהנזה וסווייס. מתחילת חודש ינואר 2009 החברות מפסיקות לשלם עמלה לסוכני הנסיעות, אך בשלוש השנים הקרובות אייר פראנס וקלמ יגבו דמי טיפול על כל מכירה ישירה שיבצעו.

Shutterstock Shutterstock
חברות התעופה, אייר פראנס וקלמ מצטרפות להסדר שהושג בין סוכני הנסיעות לחברות התעופה לופטהנזה וסווייס. פטריק עמאר, מנכ"ל חברות התעופה בישראל הודיע לסוכני הנסיעות כי: "אייר פראנס וקלמ רואות בציבור סוכני הנסיעות ערוץ שיווקי חשוב של החברות. החל מה-1.1.09 לא תשולם ע"י אייר פראנס וקלמ, עמלת סוכן עבור מכירת כרטיסיהן ע"י ציבור סוכני הנסיעות. החל ממועד זה יגבה כל סוכן מלקוחותיו את התמורה בעבור שירותיו. הוא יהיה רשאי לקבוע כל תמורה שהיא לפי שיקול דעתו המסחרי העצמאי, ובלבד שאייר פראנס וקלמ יקבלו ממנו את סכום הכרטיס בהתאם לתעריף הסוכנים, כפי שייקבע מעת לעת ע"י אייר פראנס וקלמ".

עמאר למעשה בישר לסוכנים על ההבנות שהגיעו החברות עם התאחדות סוכני הנסיעות לפיו: "במשך תקופה של 36 חודשים מהמועד האמור לעיל, יפעלו אייר פראנס וקלמ כדלהן: אייר פרנס וקלמ יגבו דמי טיפול עבור כל מכירה ישירה שיבצעו, בשיעור שייקבע לפי שיקול דעתן המסחרי. דמי הטיפול ייקבעו ע"י אייר פראנס וקלמ באופן המייצג את התמורה ההוגנת והסבירה בעד שירות וטיפול דומים הנעשים ע"י סוכני הנסיעות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: