אא

שרת התיירות נפגשה עם 'פורום המלונאיות'

שרת התיירות, רוחמה אברהם בלילא, דיווחה במפגש על כוונתה להקים מועדון של שגרירי כבוד, שייקחו על עצמם משימה לאומית וידברו בעולם על ישראל כארץ תיירות ייחודית: "הם לא יקבלו שכר, אבל ייהנו מתחושה של שליחות רבת תועלת"

Shutterstock Shutterstock
"תענוג לשבת במפגש מקצועי בחדר אחד עם כל כך הרבה מנהלות נשים. אתן נדבקתן בחיידק המלונאות, ואילו אני נדבקתי בחיידק הפוליטיקה", כך החמיאה השבוע שרת התיירות, רוחמה אברהם בלילא, לעשרות נושאות תפקידים מרכזיים בתעשיית המלונאות, החברות ב"פורום המלונאיות", במהלך מפגש מיוחד, שנערך במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

כשלושים מנהלות הגיעו למפגש החגיגי עם השרה, שהיא אגב, האישה הראשונה שמכהנת בתפקיד שרת התיירות. השרה החמיאה להן על הקריירה הנהדרת שכל אחת מהן עושה, והעירה כי היא משוכנעת שהן נותנות למלונות טאץ' מיוחד, טאץ' נשי.

השרה סיפרה למנהלות ש"ישראל נמצאת בתחרות קשה עם מדינות האזור, שמכפילות את תקציבי השיווק שלהן לנוכח המשבר הכלכלי העולמי. בשל כך, גם ישראל צריכה לעשות הערכה שיווקית מחודשת". היא ציינה את "הפוטנציאל הרב בתיירות מרוסיה ומסין", ודיווחה כי "בסוף השנה מתוכננת להיפתח לשכת תיירות בסין, שתפעל להחזרת טיסות אייר צ'יינה לישראל".

השרה אף דיווחה כי בכוונתה להקים מועדון של שגרירי כבוד – אנשי עסקים, רופאים, אקדמאים ועיתונאים, שייקחו על עצמם משימה לאומית וידברו בעולם על ישראל כארץ תיירות ייחודית. "הם לא יקבלו שכר, אבל ייהנו מתחושה של שליחות רבת תועלת", אמרה.

המנהלות העלו בפני השרה שורה של נושאים שיש לקדם: בתחום השיווק, השקעות ההון, בתחום תעריפי המים והאנרגיה משבר, שיפוצי מלונות ועוד.

סמדר נמרודי, יו"ר פורום המלונאיות, ביקשה מהשרה לקדם הקמה של גוף אחד מרכזי להשקעות בתיירות. לדברי נמרודי: "המשקיעים הפוטנציאלים בשוק התיירות הישראלי מתמודדים עם ערב רב של נהלים וגופים בדרכם להשיג אישורי ממשלה ומענקים, וזה מסורבל, ממושך ומייאש. הגוף שיוקם לריכוז ההשקעות בתיירות יצטרך לקבל ממרכז ההשקעות את האחריות על התחומים הקשורים בתיירות ולפקח על הטיפול בהשקעות בתיירות, במענקים ובתמריצים. גוף זה צריך לפתח ולקדם מוצרים לטובת המשקיעים ולטובת המדינה ולקצר תהליכי אישור לבניית פרוייקטים תיירותיים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: