מי היה מאמין? שיתוף פעולה בין הסוכנים ויאט"א

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
חברות התעופה, התאחדות סוכני הנסיעות ויאט"א יפעלו במשותף מול הרשות להגנת הצרכן בנושא חוק הגנת הצרכן. במפגש נדונו השינויים בחוק הגנת הצרכן ונושא ושליחת הודעות חיוב [ADM] של חברות התעופה לסוכני הנסיעות.

אתמול התקיים במשרדי סניף ישראל של אל על מפגש של APJC [פורום יאט”א של חברות התעופה וסוכני הנסיעות שנועד לדון בנושאים הקשורים בענף התעופה], בו נכחו נציגי חברות התעופה וסוכני הנסיעות.

איה מגן, מנהלת סניף ישראל בחברת אל על, שימשה כיושבת ראש הפורום.

במפגש נדונו השינויים בחוק הגנת הצרכן ונושא ושליחת הודעות חיוב [ADM] של חברות התעופה לסוכני הנסיעות.

במסגרת המפגש, הוצגו על ידי חברת אל על נהלי העבודה לאור שינויים בחוק הגנת הצרכן, כפי שפורסמו בחוזר לסוכני הנסיעות.

בנוגע להודעות החיוב, תפורסם המלצה של הפורום לחברות התעופה להרחיב את פירוט חוקי הכרטיס, בתיאום עם יאט”א.

סוכם כי ההתאחדות וחברות התעופה יפעלו בשיתוף פעולה מול הרשות להגנת הצרכן לצורך איחוד הוראות החוק ביחס לעסקאות מכר מרחוק ועסקאות פרונטאליות.

המפגש נערך ברוח טובה תוך רצון כל הצדדים להידוק הקשר.

סוכם כי מפגשים אלו יערכו אחת לחודשיים.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

פרסומים נוספים מאותה קטגוריה

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה