אא

כספי תעופה ערכה מפגש סוכנים בשיתוף חברת אייר בלטיק והעיר יורמלה

באירוע שהתקיים במלון מטרופוליטן בתל אביב ,השתתפו בין היתר, שגריר לטביה בישראל,מרטין פרטס,ראש עיריית יורמלה גאטיס טרוקסניס,בכירי חברת התעופה אייר בלטיק, נציגי משרד התיירות של לטביה וכן מספר לא מבוטל של סוכני נסיעות מהארץ.

Shutterstock Shutterstock


חברת כספי תעופה ה-GSA בישראל של חברת אייר בלטיק קיימה אירוע לסוכני הנסיעות במלון מטרופולין בת"א לקידום התיירות בעיירת הנופש והספא יורמלה הממקומת כ-20 ק"מ מריגה ובשיתוף חברת התעופה אייר בלטיק. האירוע שנערך בנוכחות שגריר לטביה בישראל, ראש העיר יורמלה שהגיע במיוחד לפגוש את הסוכנים מישראל משלחת ממשרד התיירות הלטבי וכן מבחר גדול של סוכני נסיעות מהארץ.
יורמלה מציעה לתיירים תיירות ספא, נופש, תרבות וטיולי אקסטרים. ייחודה במיקומה הגיאוגרפי אשר תוחם את העיר מצד אחד ביער אורנים גדול, ומצד שני רצועת חוף בתולית לצד מבחר מרשים של בתי מלון בכל הרמות.
חברת כספי תעופה תחל לשווק חבילות סופ"ש לעיר ריגה וליורמלה.
לדברי אבי נחום , מנכ"ל כספי תעופה שנכח אף הוא באירוע, הפוטנציאל הטמון בקו לריגה הינו רב והוא צופה לתנועה ניכרת בקו זה לריגה המהווה את מרכז המשולש הבלטי ומהווה נקודת מעבר למדינות סקנדינביה וכן בשל טיסות ההמשך הרבות והמגוונות שמציעה חברת אייר בלטיק ליעדים רבים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: