אא

קובי קרני: "איננו מבקשים חסדים מחברות התעופה"

בעקבות ההחלטה של חברות התעופה אייר פראנס וקלמ על שינוי מודל התשלום של החברה לסוכנים, יו"ר ההתאחדות, קובי קרני: "לאור התנהלות אייר פראנס נראה כי אין צורך לנקוט צעדים משפטיים כל שהם כנגד החברה".

Shutterstock Shutterstock

בהתאחדות סוכני הנסיעות הביעו סיפוק גדול מההחלטה של חברות התעופה אייר פראנס-קלמ על שינוי מודל התשלום של החברה לסוכנים. לפיו החברה תגבה בשלוש השנים הקרובות דמי טיפול מהנוסעים שירכשו מהחברה כרטיסים באופן ישיר, במקביל לעובדה שיפסיקו לשלם עמלות לסוכני הנסיעות.


אייר פראנס הודיעה להתאחדות כי הסוכנים הם ערוץ שיווק חשוב ומרכזי, וכי אין בדעתה לפגוע בזכותם הבסיסית לקבלת תמורה הוגנת על פעילותם במכירת כרטיסי הטיסה שלהם. יו"ר ההתאחדות, קובי קרני, אמר בתשובה לשאלה בנושא כי: "ההתאחדות שוקלת את צעדיה, ואולם לאור התנהלות אייר פראנס נראה כי אין צורך לנקוט צעדים משפטיים כל שהם נגד החברה".


קרני הוסיף כי: "אנחנו חיים בשוק תחרותי ומשוכלל, ופועלים מול חברות תעופה בשקיפות והגינות. איננו מבקשים חסדים מחברות התעופה, אלא רק את הזכות הבסיסית של כל גורם עסקי לגמול ותמורה הוגנים, כל אחד לפי ביצועיו וערכו לחברת התעופה בה מדובר. הזכות לתמורה מעוגנת בהסכמים הרלבנטיים של ענף התעופה. ההתאחדות החליטה החלטה אסטרטגית לפעול לאכיפתה מול חברות התעופה שיחליטו להפר אותה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: