אא

לופטהנזה תחל להפעיל טיסות ישירות בקו תל אביב-ברלין בקיץ 2012

קרסטן צאנג, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל: "אנו נענים לבקשות רבות לאורך זמן של לקוחותינו בגרמניה ובישראל להציע טיסות ישירות בין ברלין, בירת גרמניה ותל אביב. במסגרת פתיחתו של נמל התעופה המודרני והמרווח של ברלין, לופטהנזה תציע לקראת עונת הנסיעות של הקיץ טיסות ישירות בין שתי הערים".

Shutterstock Shutterstock
עם פתיחתו של נמל התעופה החדש של ברלין – ברנדנבורג, הצפויה ביוני 2012, חברת לופטהנזה תפעיל לראשונה טיסות ישירות בקו תל אביב - ברלין.

קרסטן צאנג, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה ישראל : "אנו נענים לבקשות רבות לאורך זמן של לקוחותינו בגרמניה ובישראל להציע טיסות ישירות בין ברלין, בירת גרמניה ותל אביב. במסגרת פתיחתו של נמל התעופה המודרני והמרווח של ברלין, לופטהנזה תציע לקראת עונת הנסיעות של הקיץ טיסות ישירות בין שתי הערים".

לופטהנזה מתכננת להפעיל, החל מה-3 ביוני שתי טיסות שבועיות בקו זה, בכפוף לאישור ממשלות גרמניה וישראל. טיסות אלו יופעלו בימי שבת וראשון ויתווספו ל-19 טיסות השבועיות שלופטהנזה מפעילה בין פרנקפורט ומינכן ובין תל אביב.

"בנוסף לאטרקציות התיירותיות שמציעה ברלין, בירתה של גרמניה הפכה לאחד מהיעדים החשובים על מפת התיירות של הישראלים ובה בעת גם מוקד חשוב לפעילות של אמנים ישראליים. אנו בלופטהנזה גאים במחויבות ארוכת השנים שלנו לשמש כגשר של שיתוף פעולה תרבותי בין גרמניה ובין ישראל. המחויבות שלנו תוסיף ותתחזק בעקבות הפעלת הטיסות שלנו בקו החדש", ציין צאנג.

קרסטן שפור, מנכ"ל חברת התעופה לופטהנזה, הציג היום בברלין בפני התקשורת את תכניתה של לופטהנזה להשיק טיסות ישירות ל-30 יעדים חדשים באירופה ובמזרח התיכון עם פתיחתו של נמל התעופה החדש על שם ווילי ברנדט.
נמל התעופה החדש יחליף את נמלי התעופה טגל ושונפלד אשר פועלים עשרות שנים, וירכז את התנועה האווירית לברלין כנמל תעופה חדיש ומודרני שבו יוכלו לעבור עד 45 מיליון נוסעים בכל שנה.

הקו יחל לפעול החל מה - 3 ביוני 2012 במטוס מסוג איירבאס 320A בתדירות של שתי טיסות שבועיות בימי שבת וראשון:
שבת - המראה מברלין ב-11:20 ונחיתה נתב"ג ב-15:20.
שבת - המראה מנתב"ג ב-16:20 ונחיתה בברלין ב-20:40 .
ראשון - המראה מברלין ב-8:45 ונחיתה בתב"ג ב-12:45 .
ראשון - המראה מנתב"ג ב-13:45ונחיתה בברלין ב-.18:05.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: