אא

מתחילת השנה הגיעו לארץ 2.8 מיליון מבקרים

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, יחתום מחר בצרפת על הסכם תיירות עם עמיתו הצרפתי, שר התיירות פרדריך לפברה

Shutterstock Shutterstock
מיליון מבקרים הגיעו לישראל בעשרת החודשים הראשונים של השנה, ירידה של 3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מתוכם 2.4 מיליון היו כניסות של תיירים, אשר שהו בישראל למעלה מלילה אחד . 427,000 היו כניסות של מבקרי יום – 19% פחות מהתקופה המקבילה אשתקד, מתוכן 176,000 היו של אוניות שייט, עליה של 36%.

בחודש אוקטובר לבדו הגיעו לישראל 346,000 מבקרים – מספר תיירים הגבוה ביותר בשנים האחרונות, למעט לעומת אשתקד, אז הגיעו כ-400,000 . הירידה לעומת אשתקד נובעת הן ממועדי החגים הגורמים לעלייה משמעותית בעלויות המלונות והטיסות והן בשל המשבר בתיירות במצרים, שממשיך להשפיע על התנועה במעברי הגבול היבשתיים לישראל.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, סיים אמש את פעילותו ביריד התיירות השני בגודלו בעולם, בלונדון , במהלכו נפגש עם גורמי תעשיית התיירות באנגליה במטרה לבחון את הדרכים לעידוד התיירות לישראל. הבוקר הגיע השר מיסז'ניקוב לביקור עבודה בצרפת, במהלכו ייפגש עם ראשי הקהילה היהודית והנוצרית ובכירים בתעשיית התיירות המקומית. מחר, יום ה', ייפגש מסז'ניקוב עם מקבילו הצרפתי, שר התיירות פרדריך לפברה ויחתום עמו על הסכם תיירות חדש, שבא להחליף את ההסכם משנת 1989. ההסכם נועד לשדרג את שיתוף הפעולה בין המדינות, לרבות עידוד התיירות ההדדית ביניהן, חילופי משלחות מומחים, יצירת עוגני משיכה למשקיעים צרפתיים בתעשיית המלונאות הישראלית, חילופי ידע בנושאי הכשרה המקצועית ופיתוח תיקני איכות של שירותי התיירות.
צרפת היא מדינת המקור השלישית בתיירות לישראל, אחרי ארה"ב ורוסיה. מתחילת השנה ועד לחודש ספטמבר חלה עלייה של 2% בתיירות מצרפת לישראל. ההוצאה הממוצעת של תייר צרפתי בישראל עומדת על 1172$ לביקור, כאשר מרבית התיירות הצרפתית לישראל הינה יהודית ומיעוטה קתולית . במהלך הביקור בצרפת, השר מיסז'ניקוב יקיים פגישות עם ראשי הכנסיות הקתוליות ואוונגליות במדינה, יערוך מפגשים עם סיטונאי התיירות המובילים וכן ייפגש עם ראשי הקהילה היהודית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: