אא

FedEx מטיסה מתנות לכל העולם

באתר החברה מוצע קטלוג מתנות, הכולל מגוון של מוצרים מתחומים שונים. יצחק ביבי, סמנכ"ל השיווק ב- FedEx Express ישראל: "השירות מוצע כל השנה, אך פעיל מאוד בתקופת דצמבר, שמאופיינת כתקופת המתנות העולמית".

Shutterstock Shutterstock
חברת FedEx Express מציעה חלופה זולה ופשוטה להעברת מתנות לכל יעד בעולם בזמן מהיר ובלא שום מאמץ.

החברה מציעה קטלוג מתנות עשיר באתר שלה, הכולל מגוון רחב של מוצרים מתחומים שונים: טיפוח, תרבות, יצירה, מזון ועוד.

ניתן למצוא באתר מארזי מתנות, כרטיסי ברכה, חריטות והדפסות אישיות. כחלק ממחויבותם להגנת הסביבה וחיזוק המעורבות בקהילה, מוצעות באתר גם מתנות עם ערך מוסף – מתנות העשויות מחומרים ממוחזרים ואקולוגיים, ומתנות הנארזות על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים ונוער בסיכון.

השירות מתאים לכלל האוכלוסייה. מחברות ואנשי עסקים המעוניינים לחזק את הקשר עם לקוחות, עמיתים וספקים בחו"ל לקראת השנה האזרחית החדשה, ועד אנשים פרטיים השולחים מתנות לקרוביהם, חברים וחגים יהודיים: חנוכה, ראש השנה ופסח.

יצחק ביבי סמנכ"ל השיווק ב- FedEx Express ישראל אמר: "השירות מוצע כל השנה, אך פעיל מאוד בתקופת דצמבר, שמאופיינת כתקופת המתנות העולמית, אשר מרכז את הפיק השנתי בחלוקת המתנות בין יעדי העולם. במרכז המיון של FedEx בטנסי שבארה"ב, ממוינים כשבוע לפני חג המולד כ- 13 מיליון משלוחים בלילה".

מחירי המתנות מתחילים בסכום של 30 ₪ ומחירי ההובלה הם בהתאם ליעד ולמשקל החבילה. השרות כולל אריזה מקצועית, הובלת המתנה, מסירתה בחו"ל וקבלת אישור על ביצוע המסירה. כמו כן, ניתן לשדרג כל מתנה ולהוסיף כרטיס ברכה עם הקדשה אישית ולוגו החברה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: