אא

משרד התיירות נערך לגידול בתנועת התיירות לישראל

משרד התיירות הכין והפיץ חוברת מידע על מעברי הגבול היבשתיים למארגני תיירות נכנסת ומקיים סדנאות להתמקצעות העובדים השונים בתעשיית התיירות.

Shutterstock Shutterstock
במשרד התיירות ממשיכים לפעול לשיפור המוצר התיירותי בישראל: חוברת מידע על מעברי הגבול היבשתיים בישראל הוכנה על ידי המשרד לרווחתם ונוחיותם של מארגני התיירות הנכנסת והתיירים הרבים הפוקדים את ישראל, במטרה להבטיח כניסה ויציאה חלקה מישראל.

החוברת כוללת בתוכה את כל המידע החיוני, בנוגע לכל אחד מהמעברים: מעבר טאבה, מעבר יצחק רבין, מעבר אלנבי ומסוף נהר הירדן. החוברת הוכנה כמענה לגידול בנפח תנועת התיירים לישראל, כאשר מתחילת השנה נרשמו כ- 580 אלף כניסות דרך היבשה, גידול של 95% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. תפעול יעיל ובטוח של מעברי הגבול היבשתיים, מחייב דיאלוג רציף ומלא עם המדינות השכנות, זאת בשל מיקומה הגיאופוליטי של ישראל ועל כן יש להסדיר את הנהלים ככל הניתן.

שרת התיירות, רוחמה אברהם-בלילא, ציינה כי "הגם שאיומי הטרור יצרו מציאות ביטחונית דומה גם במעברי הגבול של מדינות אחרות, עדיין חובה עלינו לגלות רגישות לתחושותיו של התייר המגיע לישראל ולהבטיח שדווקא המפגש הראשוני עם ישראל לא יעיב על המשך ביקורו". עוד הוסיפה השרה, כי "הדרך הרגישה להתמודד עם הדברים חייבת להיות משולבת. גם בקרי הגבול ואנשי הביטחון עובדים בתעשיית התיירות ולפיכך אנו במשרד התיירות מקיימים סדנאות שירות והכשרות מיוחדות גם בקרב מי שאינם נחשבים כעובדי המשרד. אך לא די בכך, מבדיקות שערך משרד התיירות עולה, כי מקרים רבים של אי נעימויות עשויים היו להימנע לו רק ידע התייר מראש כיצד מתבצע הליך הכניסה לישראל לנוכח המציאות הביטחונית בה אנו מצויים".

במקביל, משרד התיירות מקיים באופן שוטף סדנאות להתמקצעות העובדים השונים בתעשיית התיירות. בין היתר נערכות סדנאות שירות לבקרי ובקריות גבול, עובדי/ות ביטחון, מכס, משטרה וצבא בכל המעברים לישראל וממנה – מנהר הירדן בצפון, דרך מעבר אלנבי, בית לחם, נתב"ג ועד טאבה, עובדה ואילת בדרום, במטרה לשפר את איכות השירות הניתן לתייר המבקר בישראל.

יוזמת משרד התיירות, מתקיימת במסגרת ההיערכות לגידול המתמשך והצפוי במספר התיירים, בהתאם ליעדי משרד התיירות להגעתם של 2.8 מיליון תיירים השנה ו-5 מיליון תיירים משנת 2012 ואילך. הגדלת תנועת התיירות לישראל, מחייבת שמירה על חווית ביקור מהנה ומרגיעה החל מרגע הגעתו של התייר לישראל ועד ליציאתו חזרה למדינתו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: