אא

מאוריין מקדונל, אשת מושל וירג'יניה הגיעה לביקור בארץ

מקדונל הגיעה לביקור על מנת לקדם את אתרי התיירות, היין, התרבות והצילום בוירג'יניה. במסגרת ביקורה, אירחה אשת המושל, קבוצה של נשות עסקים ואנשי תקשורת מתחום התיירות, היין והקולנוע במלון דן בתל אביב.

Shutterstock Shutterstock
מאוריין מקדונל, אשת מושל וירג'יניה, הגיעה לביקור בארץ על מנת לקדם את אתרי התיירות, היין, התרבות והצילום בוירג'יניה.

במסגרת ביקורה, אירחה אשת המושל קבוצה של נשות עסקים ואנשי תקשורת מתחום התיירות, היין והקולנוע במלון דן בתל אביב. את הארוע אירגנה חברת פולאריס, המתמחה בהבאת ביקורי צליינות ותיירות עילית לישראל.

בנאום אישי קצר הסבירה מקדונל לקהל, מדוע מכנים את מחוז וירג'יניה Virginia is for lovers מאחר והיא מתאימה לכל מי שאוהב קולנוע, עסקים, יין ונופים יפים.

עוד סיפרה הגברת הראשונה שהיא אם לחמישה בינהם זוג תאומים, היא הכירה את בעלה כשהייתה מעודדת בקבוצת ספורט ובמסגרת קידום ענף היין בוירג'יניה היא החלה בעצמה בגידול זן מיוחד של ענבים ליין ואף הצליחה להאפיל בתוצאות על פני המקצוענים.

בין האורחים: יואל שגיא, דירקטור בחברת פולאריס, כתרי שחורי מנכ"ל קרן הקולנוע הישראלי, ג'ודי ניר מוזס שלום אשת סגן ראש הממשלה, תמי מוזס, ג'ניס גילרמן, ציפה כרמון, אירינה שלמור, אורה נפתלי, חוה ביטרמן, המפיקה חני קלצ'בסקי, האופנאיות מירה צבילנגר וקארן אוברזון, ישראל שטיר, שרה אללוף, ויוי רכיב, זוהר יעקובסון, עו"ד ברוריה לקנר, דן לוי, הבעלים של החברה הגיאוגרפית ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: