אא

איזי ג'ט תציע מקומות שמורים בטיסה

החל מאביב 2012 איזי ג'ט תחל בניסוי שבמסגרתו יוקצו לנוסעים מקומות שמורים במטוס. הניסוי יתבצע בחלק מהקווים שהחברה מפעילה מנכ"ל איזי ג'ט קרולין מקול אמרה: זוהי דוגמא נוספת לכך שאיזי ג'ט מנסה לעשות כל שביכולתה להפוך את הטיסה לפשוטה ומשתלמת".

Shutterstock Shutterstock
חברת איזי ג'ט תחל בניסוי במסגרתו יוקצו לנוסעים מקומות שמורים במטוס. הניסוי יחל באביב 2012 בחלק מהקווים שהחברה מפעילה. כעת לא ניתן להזמין מקומות שמורים באיזי ג'ט והנוסעים יכולים לבחור את מקום מושבם בהתאם לסדר עלייתם למטוס. אלה שרוכשים מראש תוספת "ספידי בורדינג"* או נוסעים שמגיעים עם ילדים קטנים, מקבלים עדיפות בעלייה למטוס ויכולים לבחור ראשונים את המושבים בהם הם מעוניינים לשבת.

בטיסות שישתתפו בניסוי, לכל הנוסעים יוקצו מקומות שמורים. איזי ג'ט מצפה לביקוש גבוה למושבים מסוימים כמו מושבים בשורה הראשונה או מושבים שנמצאים ליד פתחי היציאה שליד הכנף בהם קיים מרחב גדול יותר לרגליים. אלה מהנוסעים שירצו להבטיח את המושבים המבוקשים האלה, או כל מושב אחר, יוכלו לרכוש אותם מראש.

איזי ג'ט מתחייבת למחירים הנמוכים ביותר גם בשיטת הקצאת המקומות. נוסעים שלא יבחרו מראש את המושבים ימוקמו אחד ליד השני בהתאם לאפשרויות.

מנכ"ל איזי ג'ט קרולין מקול אמרה: זוהי דוגמא נוספת לכך שאיזי ג'ט מנסה לעשות כל שביכולתה להפוך את הטיסה לפשוטה ומשתלמת עבור הנוסעים ואנו סקרנים לדעת כיצד יגיבו הנוסעים שלנו לשיטת המקומות השמורים".

* ספידי בורדינג, המאפשר עדיפות בתור לעלייה למטוס, מוצע כיום בין £5 ל- £13 לטיסה, או באמצעות כרטיס איזי פלוס, המאפשר ספידי בורדינג ללא הגבלה למשך שנה תמורת £119.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: