אא

אייר פראנס KLM החלה בהפעלת טיסות שבועיות לאיים הקאריביים

נוסעים אירופאים, אשר יצאו או יחזרו מהקריביים, יוכלו לבצע צ'ק אין ליעד הסופי כבר בתחילת הדרך ולחסוך זמן בעת הקונקשיין לטיסות. כמו כן, הוקמו דלפקי מעבר מיוחדים בנמלי התעופה היעודיים באירופה, על מנת לסייע לנוסעים.

חברת התעופה אייר פראנס החלה בהפעלת טיסות שבועיות לאיים מרטיניק וגוואדלופ שבקאריבים, אשר תצאנה מנמל התעופה שארל דה גול שבפריז. הטיסות ליעדים תופעלנה על גבי מטוס הבואינג 777-300, אשר על סיפונו 472 מקומות ישיבה: 14 במחלקת הביזנס, 36 בפרימיום ו-422 בוויאג'ר. 

על מנת לשפר את חווית השירות לטיסות לאזור הקריביים, נוסעים אירופאים, אשר יצאו או יחזרו מהקריביים, יוכלו לבצע צ'ק אין ליעד הסופי כבר בתחילת הדרך ולחסוך זמן בעת הקונקשיין לטיסות. כמו כן, הוקמו דלפקי מעבר מיוחדים בנמלי התעופה היעודיים באירופה, על מנת לענות על שאלותיהם ולסייע לנוסעים לעלות על הטיסה לקריביים באופן מהיר ונוח.

אלן מלכה, מנכ"ל אזור הקריביים והאוקיאנוס ההודי באייר פראנס KLM: "אייר פראנס ו-500 עובדיה באזור הקריביים גאים לקדם את התיירות בשני איים אלה, באמצעות הענקת שירות משתלם, גמיש ונוח למשתמשים בקונקשיינים ליעדים מרוחקים כגון אלו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: