אא

הסתדרות העובדים וועד העובדים האקדמאים ברש"ת הכריזו על סכסוך עבודה

לדברי ועד העובדים רשות שדות התעופה מתנהלת שלא בתום לב ובניגוד לכללי מינהל תקין.

הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח הכריזה על סכסוך עבודה בין ועד האקדמאים ברשות שדות התעופה לרשות שדות התעופה. ההודעה נמסרה למנכ"ל רשות שדות התעופה, קובי מור, ובה צוין כי העובדים יהיו רשאים לפתוח בשביתה החל מאתמול ה-21 בנובמבר 2011.

לדברי ועד העובדים האקדמאים ברש"ת, המונה כ-150 מנהלים, הסיבה המרכזית לצעד זה היא חוסר תום הלב והתנהגות בלתי מקובלת, מצד הנהלת ומועצת רשות שדות התעופה.

בוועד העובדים מציינים כי סכסוך העבודה נובע מפגיעה בעבודה המאורגנת, תוך העסקת עובדים בהיקפים משמעותיים באמצעות מיקור חוץ בתפקידים מקצועיים כעורכי דין, רואי חשבון וכלכלנים. הוועד מוחה על התעלמות הנהלת רש"ת מדרישתם לקיים משא ומתן אמיתי עם חלוף תקופת ההסכם הקיבוצי, שהסתיים כבר בחודש יוני.

נציגי ועד האקדמאים ברשות שדות התעופה מסרו כי "הנהלת רשות שדות התעופה ומועצת הרשות מאלצים אותנו להכריז על סכסוך עבודה זה. אנו מתריעים מזה תקופה ארוכה בפני חברי ההנהלה על מינויים לא ראויים לכאורה, פעולות תמוהות והתנהלות מכרזית בלתי תקינה לכאורה. התנהלות זו מעוררת בנו חששות כבדים לחוסר מנהל תקין. המנהלים ברשות לא יהיו מוכנים עוד לשתוק נוכח התעלמותה של הנהלת רשות שדות התעופה מכללי המינהל התקין ומזלזול במטרות שלשמה הוקמה והוא שקיפות ומתן שירות לציבור".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: