העובדת המצטיינת מטעם משרד התיירות לשנת 2010 בקטגורית ייעול ושיפור השירות לתייר: אילנית יגר ויצמן

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
אילנית יגר ויצמן, מתאמת אירועים, במלון קראון פלאזה ים המלח: "החיוך והתודה של האורח נותן לי כוחות להמשיך ולהתמיד", מנכ"ל קראון פלזה ים המלח: "בחירתה של אילנית כעובדת מצטיינת מהווה לנו מקור לגאווה רבה".

אילנית יגר ויצמן, מתאמת אירועים במלון קראון פלזה ים המלח, נבחרה על ידי משרד התיירות לעובדת המצטיינת בקטגוריית הייעול ושיפור השירות לתייר לשנת 2010.

בטקס החגיגי, שנערך ביום שלישי, 22 בנובמבר 2011, במלון רמת רחל בירושלים, במעמד שר התיירות סטס מיסז’ניקוב ובכירי ענף התיירות הוענקה ליגר ויצמן תעודת הוקרה. בנימוקים למתן הפרס נכתב כי, יגר ויצמן ממלאת את תפקידה על הצד הטוב ביותר ובזכות תכונותיה ומעלותיה, תרמה לתוצאות העסקיות של המלון.

אילנית יגר ויצמן, נשואה ואם לילד בן 4, העובדת במלון במשך כ-11 שנה, אמרה בתגובה על זכייתה: “במסגרת עבודתי זכיתי להכיר אוכלוסייה רבה ומגוונת של אורחים ושל סוכנים מהענף. בעבודתי אני זוכה לשיתוף פעולה יוצא דופן מההנהלה והמחלקות השונות של המלון, אני מאוד נהנית מעבודתי, החיוך והתודה של האורח נותן לי כוחות להמשיך ולהתמיד”.

דוד עוז, מנכ”ל קראון פלזה ים המלח, בירך את אילנית על הזכייה בפרס: “אני גאה על כך שהמקצועיות והאנושיות אותם מפגינה אילנית ביום יום במילוי תפקידה זכתה להכרה ארצית. בחירתה של אילנית כעובדת מצטיינת מהווה לנו מקור לגאווה רבה”.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה