אא

העובדת המצטיינת מטעם משרד התיירות לשנת 2010 בקטגורית ייעול ושיפור השירות לתייר: אילנית יגר ויצמן

אילנית יגר ויצמן, מתאמת אירועים, במלון קראון פלאזה ים המלח: "החיוך והתודה של האורח נותן לי כוחות להמשיך ולהתמיד", מנכ"ל קראון פלזה ים המלח: "בחירתה של אילנית כעובדת מצטיינת מהווה לנו מקור לגאווה רבה".

Shutterstock Shutterstock
אילנית יגר ויצמן, מתאמת אירועים במלון קראון פלזה ים המלח, נבחרה על ידי משרד התיירות לעובדת המצטיינת בקטגוריית הייעול ושיפור השירות לתייר לשנת 2010.

בטקס החגיגי, שנערך ביום שלישי, 22 בנובמבר 2011, במלון רמת רחל בירושלים, במעמד שר התיירות סטס מיסז'ניקוב ובכירי ענף התיירות הוענקה ליגר ויצמן תעודת הוקרה. בנימוקים למתן הפרס נכתב כי, יגר ויצמן ממלאת את תפקידה על הצד הטוב ביותר ובזכות תכונותיה ומעלותיה, תרמה לתוצאות העסקיות של המלון.

אילנית יגר ויצמן, נשואה ואם לילד בן 4, העובדת במלון במשך כ-11 שנה, אמרה בתגובה על זכייתה: "במסגרת עבודתי זכיתי להכיר אוכלוסייה רבה ומגוונת של אורחים ושל סוכנים מהענף. בעבודתי אני זוכה לשיתוף פעולה יוצא דופן מההנהלה והמחלקות השונות של המלון, אני מאוד נהנית מעבודתי, החיוך והתודה של האורח נותן לי כוחות להמשיך ולהתמיד".

דוד עוז, מנכ"ל קראון פלזה ים המלח, בירך את אילנית על הזכייה בפרס: "אני גאה על כך שהמקצועיות והאנושיות אותם מפגינה אילנית ביום יום במילוי תפקידה זכתה להכרה ארצית. בחירתה של אילנית כעובדת מצטיינת מהווה לנו מקור לגאווה רבה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: