אא

כרמל לג'נד נכנסת לתחום הטיולים המאורגנים לקבוצות

הטיולים המאורגנים של החטיבה, בניהולו של יוסי ברגינסקי, כוללים קבוצות של עד 21 איש, מסלולים עשירים, גימיקים, מיטב המדריכים וטיסות בחברות תעופה סדירות. בשלב ראשון, הושקו שני טיולים מאורגנים להודו. גיא מלמד: "אנו רואים חשיבות אסטרטגית בהרחבת הפעילות והכניסה לתחום הטיולים המאורגנים".

Shutterstock Shutterstock
כרמל לג'נד, מקבוצת סיגנל טורס, המתמחה במתן מענה לנוסע העצמאי וארגון טיולי תמריץ וטיולי יוקרה, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לתחום טיולי האיכות המאורגנים לקבוצות.

הטיולים המאורגנים של כרמל לג'נד כוללים קבוצות של עד 21 איש, מסלולים עשירים בתכנים, גימיקים מיוחדים, מיטב המדריכים בשוק, טיסות בחברות תעופה סדירות ועוד.

ליוסי ברגינסקי, אשר מונה לנהל את כרמל לג'נד, ותק של 20 שנה בתחום התיירות ואת מרבית תפקידיו מילא בחברת "אופקים- טיולים מאורגנים", כגון: ניהול והקמת מערך ההזמנות של אופקים והקמת מרכז הטלמרקטינג, ניהול פרויקטים ופיתוח מסלולים וביצוע סיורים מקדימים. כמו כן, יוסי הדריך מעל ל – 160 קבוצות ליעדים מגוונים ביבשות שונות.

בשלב ראשון, הושקו שני טיולים מאורגנים להודו: צפונותיה של הודו – הצפון המיסטי - 15 יום / 12 לילות והודו המיוחדת - כולל קוצ'ין וקרלה – 12 יום / 10 לילות. במהלך חורף 2011/12 יחלו לשווק בכרמל לג'נד טיולים מאורגנים למבחר יעדים נוספים, כגון: סרי לנקה, הודו, ארגנטינה, קובה, ברזיל וקוסטה ריקה, וכן טיול משולב של קובה וקוסטה ריקה.

גיא מלמד, מנכ"ל כרמל שרותי תיירות, ציין כי "אנו רואים חשיבות אסטרטגית בהרחבת הפעילות והכניסה לתחום הטיולים המאורגנים. זאת כחלק, מתהליך הבנייה של מוצרי תיירות חדשים עם איכות ללא פשרות. אנו גאים בהצטרפותו של יוסי ברגינסקי לשורות החברה. אין ספק שהוא יהווה תוספת כוח משמעותית ויתרום מניסיונו העשיר בתחום להצלחת החברה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: