אא

172 סיטונאי התיירות המובילים בעולם ישתתפו השבוע באירוע השיווק המרכזי של התיירות לישראל

כנס התיירות של ישראל, where else: Israel tourism convention 2011, המתקיים זו השנה השנייה ומיועד להציג בפני סיטונאי התיירות הגדולים בעולם את מוצר התיירות של ישראל, יתקיים בין התאריכים 1-5 בדצמבר 2011.

Shutterstock Shutterstock
כנס התיירות של ישראל, לסיטונאי תיירות מן העולם, יפתח ביום ה' הקרוב, 1 בדצמבר 2011, בירושלים. 172 סיטונאי התיירות הבכירים, מרחבי העולם, יגיעו במהלך השבוע לישראל וישתתפו באירוע השיווק המרכזי, שמקיים משרד התיירות, תחת הכותרת: "where else: Israel tourism convention 2011".

הכנס, המתקיים זו השנה השנייה, מתבצע בשיתוף חברת אל על ומיועד לחשוף את סיטונאי התיירות הגדולים בעולם למוצר התיירות של ישראל, על אפשרויות הבילוי, הנופש והפנאי הרבות בו, מגוון חבילות הנישה בתחומים שונים והתאמתן לקהלי היעד.

הסיטונאים יגיעו לישראל ממגוון מדינות, בהן ארה"ב, קנדה, ברזיל, רוסיה, הודו, צרפת, הולנד, גרמניה ואיטליה. מחצית מהסוכנים הנם נציגים של חברות אשר טרם מכרו את ישראל כמוצר תיירותי.

בכנס, אשר יימשך 6 ימים, יינתן דגש מרכזי לסיורים ברחבי ישראל, בהם יוכלו הסיטונאים להתרשם מערי התיירות המרכזיות ומאתרים ומוקדי תיירות בכל אזורי הארץ, בהתאם לבחירתם. כל הסיורים מאורגנים על ידי משרד התיירות, בסיוע עמותות התיירות המקומיות, המועצות האזוריות והתאחדות המלונות. כן תתקיים השנה סדנת שיווק, בה ייפגשו סוכני התיירות הישראלים עם האורחים ויציגו בפניהם אפשרויות לשיתוף פעולה. הכנס ייחתם ביום שני 5.12.11, בערב גאלה חגיגי בתל אביב, בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות של ישראל.

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב: "למרות הזעזועים הגיאופוליטיים במזה"ת והמשבר הכלכלי באירופה, התיירות לישראל נשארת יציבה וזה לא מובן מאליו. הצלחת משרד התיירות לשמר את תנועת התיירות הנכנסת לישראל ואף להגדילה ובהתאם, את ההכנסות ממנה, מהווה עוגן כלכלי וחברתי חשוב למשק הלאומי. הבעת האמון של תעשיית התיירות העולמית במוצר הישראלי, הנה משמעותית ומוכיחה שוב את השפעתה החיובית של התיירות על תדמית ישראל בעולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: