אא

ישראייר מעניקה את החסות הרשמית לפסטיבל "קלאסי בים האדום"

במסגרת חבילות האירוח לקראת הפסטיבל ניתן למצוא חבילה בת שני לילות [חמישי-שבת], במלון ישרוטל אגמים, במחיר של 781 ₪ לאדם בחדר זוגי כולל ארוחת בוקר. החבילה כוללת גם הסעה הלוך ושוב לזוג למתחם הקונצרטים בנמל אילת, ברכישת שני כרטיסים לקונצרטים.

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה ישראייר, היא מעניקת החסות הרשמית לפסטיבל קלאסי בים האדום בניהולו האמנותי של ואלרי גרגייב, שייערך בין התאריכים 5-7 לינואר באילת. במסגרת החסות, ישראייר היא המשווקת הרשמית של כל חבילות הנופש לאירוע, טיסות וכרטיסים לקונצרטים.

במסגרת חבילות האירוח לקראת הפסטיבל ניתן למצוא חבילה בת שני לילות , במלון ישרוטל אגמים, במחיר של 781 ₪ לאדם בחדר זוגי כולל ארוחת בוקר. החבילה כוללת גם הסעה הלוך ושוב לזוג למתחם הקונצרטים בנמל אילת, ברכישת שני כרטיסים לקונצרטים. חבילה נוספת בת 3 לילות במלון מג'יק פאלאס- פתאל, במחיר של 1,125 ₪ לאדם בחדר זוגי הכוללת ארוחת בוקר והסעה זוגית אחת הלוך ושוב לקונצרט. בנוסף לחבילות מציעה ישראייר טיסות לאילת במחיר מיוחד החל מ-230 ₪ לכיוון לאדם. ניתן לקבל מידע אודות מגוון חבילות אירוח, טיסות וכרטיסים להופעות גם באתר.

פסטיבל קלאסי בים האדום יעלה בינואר הקרוב, זו השנה האחת עשרה, בנמל אילת ויציג כבכל שנה, תכנית אמנותית עשירה מעולם המוסיקה הקלאסית, שלושה ימים של מוסיקה קלאסית במיטבה באווירה חגיגית ומיוחדת.

הפסטיבל אשר זוכה לאהדה רבה בקרב הציבור, מצליח לייצר תכנים מחודשים ואיכותיים ולסחוף אחריו קהל רב המגיע מהארץ ומהעולם.

הפסטיבל הינו פרי יוזמתו של המנצח הנודע, מאסטרו ואלרי גרגייב אשר יכבד את הקהל בנוכחותו יחד עם תזמורת, מקהלת בית האופרה מָרִינְסְקִי וכ- 40 סולנים, ויחד יגישו תוכנית קונצרטים.

הקונצרטים יתקיימו על במה מושקעת אחת הממוקמת בהאנגר 6 בנמל אילת, האנגר המכיל כ- 2,400 מקומות ישיבה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: