אא

ההתאחדות מתכוונת לתבוע את גלאור

וועד ההתאחדות החליט לעבור לפסים משפטיים נגד חברת גלאור על רקע טענת ההתאחדות שהחברה העמידה את שער הדולר על 4 שקלים והצמידה אותו למדד. גלאור בתגובה: "כשנקבל את החומר בו מדובר, נוכל להתייחס להאשמות".

Shutterstock Shutterstock
וועד התאחדות סוכני הנסיעות החליט לצאת במאבק נגד חברת גלאור. בנוסף למאבק בחברות התעופה, בו זכתה ההתאחדות לפי שעה להישגים גדולים, עוד לפני שנודעו התוצאות במשפט לופטהנזה-סוויס, בהתאחדות החליטו לא לוותר גם במאבק שיש להם נגד גלאור, מפתחת תוכנת הגלבוע.

בישיבת וועד ההתאחדות הוחלט לא מזמן כי: "הוועד דן בעבר בחוזה חברת גלאור, שהינו חוזה אחיד שנתגלו בו תנאים מקפחים. לאחרונה עלה גם נושא שער הדולר כשגלאור, ביצעה בעניין זה שני שינויים חד צדדיים". וועד ההתאחדות ממשיך ומציין בהחלטתו כי: "בעבר קבעה החברה שרירותית, כי השער עומד על 4 ₪ לדולר, ולאחרונה הודיעה כי הסכום השקלי הנ"ל אף צמוד למדד. הוחלט לפעול משפטית מול חברת גלאור".

בקרוב בכוונת ההתאחדות לפנות לערכאות משפטיות ובאמצעותן לפעול נגד גלאור. גורמים בהתאחדות מציינים כי לא ייתכן כי גלאור גם תקבע ששער הדולר יהיה 4 ₪ וגם תצמיד אותו למדד. "זה לקבוע מבחינתם מה שהם רוצים. אנחנו לא נקבל את כל התכתיבים האלה. לכן נפעל בכל הדרכים המשפטיות שעומדות מבחינתנו נגד ההחלטות האלה", מציינים גורמים בהתאחדות.

בגלאור אמרו על כוונת ההתאחדות והאשמותיה על התנהלות גלאור: "כשנקבל את החומר בו מדובר נוכל להתייחס להאשמות אלה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: