אא

תומסון פליי מתמחרת כרטיסים בליש"ט

החברה הודיעה כי היא חוזרת לתמחר את כרטיסי הטיסה לנוסע הישראלי בפאונדים, מהלך שיביא להוזלת מחיר כרטיסי הטיסה לנוסעים מישראל. מוני בר, יו"ר הולידיי טראוול: "החברה הבריטית מוכנה לספוג את ההפסד הכרוך במהלך זה, על מנת להמשיך ולהציע מחירים אטרקטיביים".

Shutterstock Shutterstock
חברת תומסון פליי, השייכת לתאגיד טואי העולמי, המפעילה טיסות בקו תל אביב-לונדון ותל אביב-מנצ'סטר, הודיעה כי היא חוזרת לתמחר את כרטיסי הטיסה לנוסע הישראלי בפאונדים ולא בדולרים, וזאת לאור העלייה בשערו של הדולר מול השקל. מהלך זה יביא להוזלה בשיעור של כ-20% במחיר כרטיסי הטיסה לנוסעים מישראל.

מאז כניסתה לארץ, ולבקשת נציגתה של החברה בארץ, הולידיי טראוול, תומחרו כרטיסי הטיסה באתר החברה בקו תל אביב-לונדון ותל אביב-מנצ'סטר בדולרים, וזאת מכיוון שהנציגים בארץ ציינו כי הקהל הישראלי המזמין ישירות מהאתר מתקשה להסתדר עם המטבע הבריטי ועם שערי ההמרה שלו למטבע ישראלי ו/או לדולר. מעתה, ציינו בחברת התעופה, יתומחרו המחירים בפאונדים, כפי שנהוג מול כל יעדי הטיסות של החברה.

לדברי מוני בר, יו"ר הולידיי טראוול, נציגת תומסון פליי בישראל: "המהלך נובע מהעלייה בשערו של הדולר, כאשר החברה הבריטית מוכנה לספוג את ההפסד הכרוך במהלך זה, על מנת להמשיך ולהציע מחירים אטרקטיביים ולהוות גורם תחרותי בשוק הטיסות לאנגליה, בייחוד בתקופה בה המשק מהדק חגורה ויש צורך להתחרות על כל נוסע ונוסע".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: