אא

270 סוכני נסיעות מרוסיה הגיעו לביקור כאורחי "קווי חופשה"

סוכני הנסיעות הגיעו לסיור היכרות שימשך שבוע ויבקרו באילת, ים המלח, ירושלים ותל אביב. אמיר הלה, סמנכ"ל השיווק של "קווי חופשה": "ארגנו את הסיור לסוכנים מרוסיה, על מנת להציג בפניהם את יתרונות העיר אילת כיעד תיירותי לעומת אנטליה".

Shutterstock Shutterstock
אתמול, 8.11.08, הגיעו לאילת 270 סוכני נסיעות מרוסיה כאורחיה של חברת "קווי חופשה", לסיור היכרות בישראל שימשך שבוע. הסוכנים ישהו מספר ימים באילת, יסיירו בבתי המלון ובאטרקציות תיירותיות מרכזיות בעיר כמו "עיר המלכים" וריף הדולפינים. בהמשך יבקרו בים המלח, ירושלים ותל אביב.

אמיר הלה, סמנכ"ל השיווק של "קווי חופשה", מעדכן שלאחרונה חתמה החברה על הסכם עם סיטונאי תיירות מוביל ממוסקבה לביצוע טיסות ממוסקבה לישראל, בעקבות ביטול הצורך בויזה לטיסה לישראל. אם עד למהלך הזה הגיעו לישראל 190,000 תיירים מרוסיה בשנה, ביטול הויזה עשוי להביא לגידול מרשים בכניסות של תיירים מרוסיה ולהגיע ל- 300,000 איש בשנה.

"ארגנו את הסיור לסוכנים מרוסיה, על מנת להציג בפניהם את יתרונות העיר אילת כיעד תיירותי לעומת אנטליה. בביקור הם יראו שבאילת אפשר לשהות בבתי מלון מצויינים ושהעיר רוחשת פעילות של בידור ותרבות מסביב לשעון", מסביר הלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: