אא

"ממריאים ל-40 אלף" עם אל על וסיטיבנק לונדון

אל על בשיתוף פעולה עם סיטיבנק לונדון: תעניק עד 40,000 נקודות מתנה במועדון הנוסע המתמיד בעת פתיחת חשבון. רמי לוי, סמנכ"ל המסחר של אל על: "אל על שמה לה כמטרה להציע מבצעים ושיתופי פעולה ייחודיים ללקוחותיה המועדפים".

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה אל על יוצאת בשיתוף פעולה עם Citibank International Personal Bank – IPB לונדון, במסגרתו יוענקו ללקוחות חדשים שיפתחו חשבון בלונדון עד 40,000 נקודות מתנה במועדון הנוסע המתמיד של אל על. שיתוף הפעולה החדש ילווה בקמפיין אינטרנט תחת הסיסמא 'ממריאים ל-40 אלף'.

במסגרת שיתוף הפעולה - לקוחות חדשים אשר יפתחו בלונדון חשבון של 100 אלף דולר יקבלו 500 נקודות מתנה ; עם פתיחת חשבון של 250 אלף דולר יקבלו 1,500 נקודות מתנה ; עם פתיחת חשבון של 500 אלף דולר יקבלו 3,500 נקודות מתנה ; עם פתיחת חשבון של מיליון דולר יקבלו 7,500 נקודות מתנה ; ועם פתיחת חשבון של 5 מיליון דולר יקבלו 40,000 נקודות .

רמי לוי, סמנכ'ל המסחר של אל על, אמר בתגובה: 'אל על שמה לה כמטרה להציע מבצעים ושיתופי פעולה ייחודיים ללקוחותיה המועדפים - חברי מועדון הנוסע המתמיד. אנו גאים בשיתוף הפעולה עם סיטיבנק, שהינו מותג מוביל לא רק בישראל אלא בכל העולם.'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: