אא

אמפיתאטרון חדש לפסטיבל אילת

פסטיבל אילת הבינלאומי השביעי למוסיקה קאמרית, ישקיע 300 אלף ש"ח בבניית אמפיתאטרון, על רקע הרי אילת, בוואדי שלמרגלות מלון הנסיכה. לאוניד רוזנברג, מנכ"ל והמנהל האמנותי של הפסטיבל: "מזה שבע שנים אנו מביאים לאילת הפקות ומוזיקאים מהדרג הבינלאומי הבכיר ביותר, והשנה אנחנו נשמח להעניק להם גם לוקיישן מעולה – האמפיתיאטרון" .

Shutterstock Shutterstock
בפסטיבל אילת, שייערך בין ה-11 ל-17 במרץ במלון ישרוטל הנסיכה, החליטו השנה לא להתפשר ולהשקיע בהשקת היכל ייחודי שייבנה במיוחד לרגל המאורע.

במסגרת ההכנות לפסטיבל הבינלאומי הוחלט להקצות סכום של 300 אלף שקלים לטובת בניית אמפיתאטרון. על עיצוב האמפי הופקד מעצב השטח גיורא פורטר - שחתום בין היתר על העיצוב עתיר השבחים של הבמות ששימשו את האופרה הישראלית בהופעותיה במצדה. האולם הפתוח תוכנן באופן מודולרי כך שיכיל 600 מקומות צפייה עם אופציה להרחבה ל-800 מקומות, בהתאם לצרכים. כדי להבטיח שהאמפי יעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינה אקוסטית שכרה ההפקה את חברת Acoustic Control System ההולנדית, חברה המתמחה באקוסטיקה לקונצרטים .

האמפיתאטרון יארח את המופעים הגדולים של הפסטיבל: האופרה "האולימפיאדה" של ויואלדי עם תזמורת הבארוק לה סרניסימה מבריטניה – מופע בכורה עולמי להפקה החגיגית שתועלה באנגליה לקראת אולימפיאדת לונדון 2012; להקת הפלמנקו של מריה חונקל; ההרכב הצועני הווירטואוזי של רובי לקטוש; וקונצרט גאלה לסיום הפסטיבל - המיסה הגדולה של מוצרט בהשתתפות המקהלה הממלכתית מלטביה. כמו כן יתארחו בפסטיבל סולנים ידועי שם מהדרג הגבוה של אירופה כמו הצ'לנית הבריטית נטלי קליין , הפסנתרן סטיבן קובסביץ', הכנר ואלרי סוקולוב ואחרים - שיופיעו באולם אילת שבמלון ישרוטל הנסיכה.

מנכ"ל הפסטיבל ומנהלו האמנותי, לאוניד רוזנברג, אמר השבוע כי בניית האמפיתאטרון היא צעד נוסף בדרך למיצובו של פסטיבל אילת הבינלאומי למוזיקה קאמרית בשורה הראשונה בעולם התרבות: "מזה שבע שנים אנו מביאים לאילת הפקות ומוזיקאים מהדרג הבינלאומי הבכיר ביותר, והשנה אנחנו נשמח להעניק להם גם לוקיישן מעולה - האמפיתאטרון יעמוד בדרישות המקצועיות הגבוהות ביותר ויספק לקהל חווייה חד פעמית, עם אקוסטיקה מעולה ותפאורה פראית שאין דומה לה בעולם, הנוף הקסום של הרי אילת".


תזמורת הבארוק שתעלה את האופרה "האולימפיאדה"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: