אא

חברת 'אופקים' נכנסת לשוק התעופה הבינלאומי

חברת אופקים נסיעות ותיירות רכשה לאחרונה 50% מפעילות חברת FLYeast המתמחה בתחום הטיסות והתפעול למזרח הרחוק.איתי לוי, מבעליה של חברת אופקים: "שותפות זו מאפשרת לחברה להעניק מעטפת שלמה של מוצרי תיירות, טיסות ונופש ליוצאים למזרח הרחוק".

אופקים ממשיכה להתרחב. איתי לוי אופקים ממשיכה להתרחב. איתי לוי
חברת אופקים נסיעות ותיירות רכשה לאחרונה 50% מפעילות חברת FLYeast המתמחה בתחום הטיסות והתפעול למזרח הרחוק. במשך שש השנים האחרונות עובדת FLYeast בשיטת "סע וטוס"; החברה מסיעה את לקוחותיה בקו אוטובוס ישיר מתל אביב לשדה התעופה בעמאן ומשם יוצאים הנוסעים בטיסות למגוון יעדים במזרח הרחוק. בין יעדים אלה: תאילנד, הודו, סרי לנקה, האיים המלדיביים, פיליפינים, נפאל, אוסטרליה וסין. לעיתים, הטיסות באמצעות FLYeast חוסכות ללקוח מאות דולרים, על אף שמדובר ברמת שירות גבוהה.

המותג FLYeast הושק לפני שש שנים. מקים החברה ומנכ"לה עד היום הוא יריב פישר. החברה החדשה שהוקמה עקב הצטרפותה של חברת אופקים, ממשיכה לשאת את שם המותג FLYeast.

איתי לוי, מבעליה של חברת אופקים מדגיש: "כניסתה של חברת אופקים לעולם התעופה הבינלאומי באמצעות שותפות של 50% בחברת FLYeast, היא ללא ספק פריצת דרך ויש בה בשורה לתיירים הישראלים היוצאים למזרח הרחוק. שותפות זו מאפשרת לחברה להעניק מעטפת שלמה של מוצרי תיירות, טיסות ונופש ליוצאים למזרח הרחוק. מאחר, שלחברת אופקים ולחברות נוספות בקבוצת אופקים פעילות תיירותית ענפה במזרח הרחוק, השותפות עם FLYeast הייתה עניין מובן מאליו".

מנכ"ל FLYeast ומקים החברה, יריב פישר, מבהיר: "חברת אופקים היא ללא ספק השותפה הטבעית שלנו מאחר שאנו כבר משתפים עמה פעולה מזה מספר שנים. אני משוכנע, כי השותפות עם אופקים תבסס עוד יותר את מעמדה של FLYeast כגורם המשמעותי בענף הטיסות למזרח הרחוק. יחד נוביל שוק זה קדימה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: