אא

אמדאוס משיקה: הזמנת בתי מלון Prepaid ב - GDS

גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל: "זהו כלי שנועד לבלום ולעצור את זליגת הזמנות בתי המלון של מערכת השיווק הישיר. אנו סמוכים ובטוחים שמערכת זו עם היצע מלונות האדיר שלה והמחירים האטרקטיביים יסיטו את מרבית ההזמנות הישירות להזמנות באמצעות סוכני המכירות".

Shutterstock Shutterstock
אמדאוס משיקה מערכת הזמנת בתי מלון, אשר מאפשרת הזמנת Prepaid ב-GDS.

Content INN הינה מערכת עולמית להשוואת מחירים והזמנת בתי מלון, בתי הארחה, מוטלים וצימרים אשר מאפשרת לסוכן להגדיל את המכירות ולחסוך בזמן יקר. כמו כן, המערכת נותנת פתרון תחרותי אל מול עולם האינטרנט.

ממשק המערכת הינו ידידותי ויתרונותיו העיקריים הם: מחירים ללא תחרות עבור יותר מ - 180,000 מלונות, בתי הארחה, מוטלים וצימרים ברחבי העולם, מנגנון ,Prepaid PNR to Docket, אישור מידי, תיאור מפורט ותמונות של

בתי מלון, גישה ייחודית ל - 26 ספקים ולרשתות המובילות וכל זה בסביבת הזמנה אחת.

גדי מור מנכ"ל אמדאוס ישראל מציין: "זהו כלי שנועד לבלום ולעצור את זליגת הזמנות בתי המלון של מערכת השיווק הישיר. אנו סמוכים ובטוחים שמערכת זו עם היצע מלונות האדיר שלה והמחירים האטרקטיביים יסיטו את מרבית ההזמנות הישירות להזמנות באמצעות סוכני המכירות".

שלב הפיילוט הסתיים בהצלחה. כעת מרחיבים את השימוש במערכת ה Content INN אצל כלל סוכני הנסיעות של אמדאוס. בימים אלו ממש אנו מתחילים סדרת הדרכות ומאות סוכנים כבר נרשמו. ההדרכות יתקיימו: 7.2.2012 – בחיפה. 13.2.2012 – תל אביב. 14.2.2012 – ירושלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: