אא

דלתא איירליינס מוסיפה טיסה ישירה שנייה בקו ת"א-ניו יורק

בכך מציעה דלתא 18 טיסות בשבוע מישראל לארה"ב. אסתי הרשקוביץ, המנהלת המסחרית של דלתא בישראל: "הטיסה החדשה הזו תמשיך לחזק את קשרי העסקים והתיירות מישראל לארה"ב ותמצב את דלתא כחברת תעופה מובילה לארה"ב מהשוק הישראלי".

Shutterstock Shutterstock
דלתא איירליינס הכריזה היום כי ב-1 ביולי 09 היא תשיק טיסה ישירה שנייה בין תל אביב לנמל התעופה JFK בניו יורק. השירות יפעל 4 פעמים בשבוע, כשהוא מציע כ-40 הזדמנויות לטיסות המשך. בכך מציעה דלתא 18 טיסות בשבוע מישראל לארה"ב.

הודעה זו מהווה חלק מהתרחבות גלובלית עליה הודיעה היום דלתא "החדשה". ההודעה על השקת 18 נתיבים טרנס-פסיפיים וטרנס-אטלנטיים בשנת 2009, שמשמעותה שחברת התעופה תספק טיסות כמעט לכל שווקי התיירות המרכזיים בעולם.

בעקבות ההכרזה על השרות החדש, אמר פרנק ג'הנגיר, סגן נשיא דלתא למכירות באירופה, המזה"ת ואפריקה: "אנו מאושרים להציע ללקוחות שלנו מישראל אפשרויות רבות יותר של טיסות ישירות לניו יורק – מרכז התיירות והעסקים הגדול בעולם. נוסעים מישראל אף יוכלו ליהנות מטיסות ההמשך הרבות ליעדים בתוך ארה"ב וליעדים באמריקה הלטינית ובקריביים. הטיסות החדשות אף יעניקו הזדמנויות למשלוח מטענים הן ע"י לקוחות פרטיים והן ע"י חברות תעשייתיות".

הטיסה הישירה החדשה של דלתא בין ת"א לניו יורק תופעל באמצעות מטוס בואינג ER767-300 עם עד 215 מושבים, בתצורה של 2 קבינות הכוללות 34 מושבים במחלקת העסקים , עם מושבי מיטה מעור, מערכת בידור ע"פ בחירה המותקנת במושב, תפריט אוכל חדשני ותפריט יין מיוחד. כמו כן יוצעו לנוסעים גם ארוחות "גלאט כושר" בטיסות מת"א ולת"א.

ת"א מהווה רכיב מרכזי ברשת הטיסות הבינלאומיות של דלתא, והטיסה החדשה תתווסף לטיסות הישירות היומיות הקיימות מת"א לאטלנטה ולניו יורק . אסתי הרשקוביץ, המנהלת המסחרית של דלתא בישראל הוסיפה: "אנו מרוצים מאוד מההתחזקות והגידול בדרישה לטיסות היומיות שלנו מישראל לארה"ב. הטיסה החדשה הזו תמשיך לחזק את קשרי העסקים והתיירות מישראל לארה"ב ותמצב את דלתא כחברת תעופה מובילה לארה"ב מהשוק הישראלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: