אא

רמי לוי מסיים את תפקידו כסמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים של אל על

רמי לוי, אשר שימש בתפקידו משנת 2006, סיכם עם חיים רומנו, מנכ"ל אל על, על סיום תפקידו על רקע שינוי ארגוני המתוכנן בחברה. חיים רומנו, מנכ"ל אל על, הודה בחום ללוי על תרומתו חריצותו ומסירותו לחברה והביע צער על עזיבתו.

Shutterstock Shutterstock
רמי לוי, סמנכ"ל המסחר וקשרים תעופתיים של חברת אל על, סיכם עם חיים רומנו, מנכ"ל החברה, על סיום תפקידו על רקע שינוי ארגוני המתוכנן בחברה, במסגרתו יפוצלו פעילויות בחטיבת המסחר שלוי עומד בראשה. מועד סיום התפקיד טרם סוכם וכמוהו מחליפו.

לוי שימש בתפקיד זה משנת 2006 ובמסגרתו היה אחראי לניהול כולל של מערך הסחר, ובכלל זה לניהול נציגויות וסניפי החברה בעולם, למערך השיווק והפרסום.

בתקופת עבודתו כסמנכ"ל מסחר היה לוי אחראי לפיתוח מערכת האינטרנט, נתיבי המזרח הרחוק ומזרח אירופה, להרחבת קשרי התעופה עם חברות בינלאומיות לרבות הסכם הקוד שר עם אמריקן איירליינס ולהתנעת תהליך הפיכת מועדון הנוסע המתמיד למרכז רווח.

חיים רומנו, מנכ"ל אל על, הודה בחום ללוי על תרומתו חריצותו ומסירותו לחברה והביע צער על עזיבתו. רומנו ציין, כי לוי היה שותף לגידול המתמיד בעסקי החברה בשנתיים האחרונות ולחדשנות השיווקית והמוצרית שאיפיינה אותה. רומנו הוסיף כי בתקופתו של לוי צמחו מכירות החברה בכ- 42%.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: