אא

מקום שני באירופה: גרמניה רשמה 63.8 מיליון לינות תיירים בשנת 2011

גידול של 6% לעומת שנת 2010. הישראלים תרמו סך של חצי מיליון לינות. התיירים הוציאו על הנסיעה 36.6 מליארד יורו. כך עולה מנתונים שפרסם ארגון התיירות הלאומי של גרמניה .

Shutterstock Shutterstock
גרמניה מבססת את מקומה בצמרת מדינות התיירות באירופה עם 63.8 מליון לינות תיירים בשנת 2011, גידול של 6% לעומת שנת 2010

גרמניה ניצבת כיום במקום השני באירופה אחרי ספרד, ולפני צרפת ובריטניה במספר הלינות בה. הגרמנים שהו 330.3 מיליוני לינות במלונות ארצם.

מנכלי"ת ארגון התיירות הלאומי של גרמניה, פטרה הדורפר מציינת כי: "אנו מצפים שכמות הלינות של תיירים בגרמניה תגיע בשנת 2020 לכ-80 מליון לינות. זאת בעיקר באמצעות גידול מתמיד ומתמשך בשווקי היעד אליהם אנו מפנים את מאמצינו השיווקיים . גידול דו ספרתי במספרי הלינות מסין, הודו וברזיל הוא האחראי העיקרי לגידול בתיירות הנכנסת לגרמניה. למרות המשבר הכלכלי הגלובאלי אנו צופים שתחום התיירות הנכנסת לגרמניה יוסיף לגדול עד לסוף שנה זו ב-3%".

הדורפר מוסיפה כי: "שווייץ והולנד הינן ספקיות התיירות הנכנסת הגדולות לגרמניה, והן יוסיפו להיות מהותיות בתחום זה. אנו צופים לפעילות יפה מצפון אירופה ומהפדרציה הרוסית. גם התאוששות בתחום תיירות העסקים תהיה מרכיב חשוב לצמיחה".

התיירים שהגיעו לגרמניה הוציאו בשנת 2011 כ-36.6 מיליארד יורו. כ-28% מסכום זה הוצא על טיסות, 26% על לינות באמצעי אכסון שונים, 15.4% על מזון ומשקאות ו-11.5% על מוצרים, שירותים וקניות.

יש לציין שישראל תרמה בשנת 2011 לכלכלה הגרמנית כחצי מליון לינות, והיא נחשבת עבור ארגון התיירות הלאומי הגרמני כאחת ממדינות היעד החשובות במזרח התיכון ובכלל בדרום מזרח אגן הים.

הגידול המשמעותי בכמות הטיסות והמושבים על הקווים לגרמניה, בעיקר בעקבות כניסתה המסיבית של אייר ברלין והיורו הזול יחסית הפכו את גרמניה למדינת היעד הפופולארית במרכז אירופה עבור התייר הישראלי שמחפש בעיקר VALUE FOR MONEY.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: