אא

ישרוטל משקיעה כ- 80 מיליון ₪ בחידוש ושדרוג 4 בתי מלון

60 מיליון ש"ח הושקעו בבנייה מחודשת של חלקים נרחבים בישרוטל ספורט קלאב באילת ובישרוטל גנים בים המלח, בישרוטל ריביירה הושקעו כ- 10 מיליון ₪ בשיפוץ חדרי המלון והשטחים הציבוריים ובישרוטל ים סוף הושקעו כ-6 מיליון ₪ בבנייה מחדש של 50 חדרי גנים ו-14 סוויטות.

Shutterstock Shutterstock
"חברת מלונות ישרוטל משקיעה בימים אלה כ- 80 מיליון ₪ בחידושים ובשדרוגים שונים ב-4 מבתי המלון שלה: ישרוטל גנים - בים המלח, וישרוטל ספורט קלאב, ישרוטל ים סוף וישרוטל ריביירה קלאב – באילת", על כך מסר ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל.

"בהתאם לפילוסופיית הניהול שלנו, הקובעת כי יש לחדש באופן קבוע את הנכסים ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר, אנו משקיעים סכום של כ- 80 מיליון ₪ - בשדרוג בתי המלון, בעדכון השירותים שאנו מציעים בהם, ובהתאמתם לצרכים העכשוויים ביותר של האורחים ולטרנדים המובילים בעולם בתעשיית התיירות", הוסיף ליאור רביב.

בישרוטל ספורט קלאב באילת ובישרוטל גנים בים המלח מושקעים כ-60 מיליון ₪ בבנייה מחודשת של חלקים נרחבים מבית המלון, בעיצובם החדשני, ובשינוי האווירה.

בישרוטל ריביירה השקיעה ישרוטל כ- 10 מיליון ₪, אשר כללו, בין היתר: שיפוץ של כל חדרי המלון והשטחים הציבוריים; החלפות כל מטבחי החדרים, חדרי האמבטיה ופינות האוכל; שדרוג גינות המלון ועוד.

בישרוטל ים סוף השקיעה ישרוטל כ-6 מיליון ₪, אשר כללו בנייה מחדש של 50 חדרי גנים ו-14 סוויטות, והחלפת כל הריהוט בחדרים אלו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: