אא

"אמנות הבישול" לאנשים בעלי צרכים מיוחדים בדן גורמה

דן גורמה, בית הספר לשפים של רשת מלונות דן בחיפה, משיק מסלול לימודים מיוחד בתחום הקולינרי להכשרה מקצועית של אנשים בעלי צרכים מיוחדים. במהלך הקורס, שיימשך כשנה, ילמדו התלמידים את יסודות מקצוע הטבחות, טרמינולוגיה מקצועית, תורת החומרים ועוד.

Shutterstock Shutterstock
במרכז ללימודים קולינאריים דן גורמה בחיפה נפתח השבוע קורס "אמנות הבישול", שמטרתו הכשרה מקצועית של אנשים בעלי צרכים מיוחדים לעבודה כטבחים מוסמכים בבתי מלון, בתי הארחה, מטבחים מוסדיים וחברות קייטרינג.

במהלך הקורס, שיימשך כשנה, ילמדו התלמידים את יסודות מקצוע הטבחות, טרמינולוגיה מקצועית, תורת החומרים, עבודה מעשית מודרכת בסדנאות מטבח ולימודי מסעדנות, תברואה, כשרות, אנגלית מקצועית וצרפתית מקצועית.

הקורס, פרי שיתוף פעולה בין דן גורמה לבין תב"ת - ג'וינט ישראל, המוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות – סל שיקום והאגף להכשרה מקצועית ופיתוח כוח אדם של משרד התמ"ת.

רביב שוורץ, מנהל דן גורמה, אמר היום כי "מדובר במסלול לימודים רגיל המתנהל בתמיכה וליווי של צוותים מקצועיים מתב"ת ומותאם לצרכים המיוחדים של המשתתפים בקורס". שוורץ מוסיף, כי כבר במהלך הקורס ישולבו התלמידים במקומות עבודה בתעשייה.

פרופ' תמיר יוסי, מנכ"ל תב"ת, מציין כי "לאחר פיילוט של 3 שנים ובעקבות שיעורי השמה גבוהים, חוברים כל השותפים לראשונה ומגישים שירותים אוניברסאליים לאוכלוסייה זו. בתב"ת רואים בקורס מעין זה תחילתו של שיתוף פעולה מקצועי בין משרדי ממשלה וגופים פרטיים שמטרתו הכשרתם של אנשים עם מוגבלויות כעובדים מקצועיים מן המניין וקידומם התעסוקתי בחברה."

התלמידים בקורס זה יידרשו לעמוד בהצלחה במבחני ההסמכה הממשלתיים . לבוגרי הקורס יוענקו תעודת גמר מטעם דן גורמה ותעודת סיווג מקצועי "טבח סוג 1" מטעם משרד התמ"ת, אגף בכיר להכשרה מקצועית ופיתוח כוח אדם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: