אא

מותג חדש : "דיאנא בעיר"

מסעדה של השפים דוחול ספאדי וצחי בוקששתר, אשר מהווה אחות תאומה ל- "דיאנא" המפורסמת מנצרת, נפתחת בקניון G6 ביקנעם

Shutterstock Shutterstock
השף צחי בוקששתר, שף ובעלי רשת ה- BLACK יחד עם המסעדן איציק אדרי, חברו לדוחול ספאדי, שף מסעדת "דיאנא" המפורסמת מנצרת כדי ליצור מותג חדש הנגזר מהמסעדה המיתולוגית, שייקרא "דיאנא בעיר".

הקונספט של הרשת החדשה הוא להביא את המנות המפורסמות והמובחרות ממסעדת "דיאנא" בנצרת לרחבי הארץ. בשלב הראשון נפתחו 2 מסעדות של "דיאנא בעיר". הראשונה בקניון ה- Cinemall בלב המפרץ והשניה נפתחה לאחרונה, בקניון 6G ביקנעם. המיקום החדש של המסעדה ביקנעם, יאפשר למטיילים מרחבי הארץ בדרך לצפון, לעצור ולטעום ממטעמי המטבח הערבי.

"דיאנה בעיר" מציגה בפנינו מטבח ערבי אמיתי, מהמאכלים שהפכו את דיאנה המקורית למקום עלייה לרגל לאוהבי אוכל וגם בישול ביתי ממיטב המאכלים של נצרת. הסניפים קטנים יחסית ומהודקים, בעיצוב עדכני ויכולת למענה מהיר לאלה שלא יכולים להתרווח זמן ארוך. קיימת אפשרות לישיבה בשולחנות, אכילה בשולחנות עמידה ו- Take away.

בתפריט שנבחר בקפידה, מוצעות מנות בולטות ממטבחו של השף דוחול. מהמחומוס שלו בווריאציות שונות, למשל עם בשר קצוץ – דרך שיפודי הטלה על מקל קינמון, תבשיל צוואר טלה ממולא או מחמר אנטריקוט עד לשווארמת הטלה הנפלאה של משפחת ספאדי וכלה בקינוחים נהדרים.

לדברי צחי בוקששתר: "המטבח הערבי האמיתי, המדויק והנפלא כל כך, מסעיר אותי שנים. ואין מקום בו אני אוהב לאכול יותר מאשר בדיאנה המקורית. להביא את העונג הזה קרוב לבית בכמה איזורים – הרבה אנשים יודו לנו על היוזמה"....

את הסניפים הצפונים של "דיאנא בעיר" בקניון ה- Cinemall ובמתחם G ביקנעם, מובילים שלומי פורמן ויואב כהן, הזכיינים של מסעדת ה- BLACK בקניון ה- Cinemall.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: