אא

אייר-ברלין משנה את האסטרטגיה והמודל העסקי שלה

בעקבות כניסת 'אתיחאד' לגרעין השליטה בה, משנה החברה מ -LOW COST ל - PREMIUM.

Shutterstock Shutterstock
אייר-ברלין משנה את האסטרטגיה והמודל העסקי שלה בעקבות כניסת 'אתיחאד' לגרעין השליטה בה.
אינדיקציה למהפך העובר על חברת אייר ברלין שהוקמה במתכונת של חברת LOW COST הינה החלפת חלק ממושבי מטוסי האיירבס 330 שלה למושבים הנמצאים במטוסי אתיחאד וזאת על מנת לייצר חווית טיסה דומה לזו של החברה מהמפרץ הפרסי.

אייר ברלין החלה לאחרונה לטוס 4 פעמים בשבוע מברלין לאבו-דאבי ואילו אתיחאד טסה לאבו-דאבי מדיסלדורף, פרנקפורט ומינכן. כל הטיסות הללו פועלות בהסכם קוד שייר בין איתיחד לבין אייר ברלין.

בעת ההשקה של חברות אייר ברלין בברית ה-ONE WORLD ניתנה לכתבים גישה לאחד ממטוסי האיירבס 330 של אייר ברלין ושם אישר דובר מטעם אייר ברלין שבכוונת החברה להחליף את מושבי מחלקות העסקים במטוסים רחבי הגוף של החברה למושבים שטוחים הזהים לאלו הנמצאים בחברת אתיחאד.

שתי החברות מאחדות את הטיפול בקליטת מטוסי הדריימליינר החדישים מבואינג. הכוונה היא לאחד את התשתיות, הטיפולים הטכניים, הכשרת כוח אדם, רכישת מנועים משותפת, מערכות מולטימדיה זהות, כך שחווית הטיסה על מטוסי הדרימליינר בשתי החברות תהיה אחידה ככל האפשר.

צעד נוסף לסטייה של חברת אייר ברלין ממתכונת ה-LOW COST היא חיבורה לברית ה-ONE WORLD אשר ברובה ככולה מורכבת ממובילי דגל ואינה כוללת חברות LOW COST. בשבוע שעבר הודיע ברית ה-ONE WORLD על הענקת כפל נקודות לכל מחזיקי כרטיס מועדון הנוסע המתמיד של אייר ברלין – טופ בונוס על כל טיסות החברות החברות בברית ה-ONE WORLD. מבצע זה יהיה בתוקף עד ל-15.5.2012.

יש לציין שחברת אייר ברלין נוסדה כחברת ה-LOW COST והיא השלישית בגודלה באירופה ואילו החמישית בגודלה ביבשת מכל חברות התעופה.

כיצד יעבוד השינוי המתחולל בחברה והאם הוא ישתלם לטווח הארוך? ימים יגידו.

חברות הדגל האירופאיות פועלות בכיוון השני בדיוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טור אישי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: