אא

נתור: סמינרים לסוכני נסיעות במגזר הרוסי

הסמינרים נערכו ברחבי הארץ לסוכני נסיעות מהמגזר הרוסי, כאשר הוצגו בפניהם כל מוצרי התיירות הכלולים בחוברת הקיץ לשנת 2012. הסמינרים נערכו בחיפה והקריות, נהריה, נצרת עילית, מגדל העמק וכן בתל אביב ובאשדוד.

Shutterstock Shutterstock
חברת נתור ערכה החודש מספר סמינרים ברחבי הארץ לסוכני נסיעות מהמגזר הרוסי והציגה בפניהם את כל מוצרי התיירות. הסמינרים נערכו בחיפה והקריות, נהריה, נצרת עילית, מגדל העמק וכן בתל אביב ובאשדוד.

אינה לוינוב, מנהלת שיווק ומכירות למגזר הרוסי, הציגה לסוכני הנסיעות את הטיולים המאורגנים בחוברת הקיץ 2012 והדגישה בפניהם את המסלולים החדשים המשלבים, לראשונה, שיט נהרות, כמו "שיט על הדנובה" – 8 ימים / 7לילות, או שיט על נהר הריין וטיול של 8 ימים לפורטוגל, מתוכם 5 לילות שיט בנהר הדוארו.

בחוברת גם מסלולים חדשים לסלובניה – טיול כוכב 7 ימים, או טיול לבודפשט הכולל שיט באגם בלטון.

איליה זבלדובסקי, מדריך בנתור פרט את המסלולים והטיולים ואת יתרונותיהם.

מנהלי המכירות באזור הצפון, סיגל ציוני ויריב שטיינהאוור ומנהלי מכירות אזוריים-משה לוי וויבגני טריפוב - הציגו לסוכנים את מבצעי החברה המיוחדים לציבור הנוסעים - 8% הנחה לטיולי המשפחות להרשמה מוקדמת ו - 50 $ הנחה לזוג לנרשמים לאחד מהטיולים המאורגנים לדוברי רוסית.

כמו כן, מסרה אינה לוינוב לנוסעים כי גם השנה תמשיך נתור את המבצע לחסכון לאדיוקשנל.

לריסה לויט, מנהלת תחום הספא בנתור, העבירה ופרטה את מוצרי החוברת החדשה, כמו כן גם אתרי הספא והבריאות הקלסיים שמופיעים בחוברת, כגון: קרלובי וארי ומריאנסקה לזנה בצ'כיה, קובסנה ברומניה וכן האתרים החדשים שמתחילים לצבור פופולאריות בקרב הנוסעים כמו: קודווה זדרוי ופולהניצה זדרוי בפולין, ויורמולה בלטביה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: