אא

מה שבישראל עדיין לא למדו

אינטרנט אלחוטי חינם בבתי מלון הופך לחלק מהשירותים המוצעים לאורחים בבתי המלון בארה"ב. בישראל עדיין גובים והרבה.

בשבוע החג האחרון פורסמו בעולם מספר כתבות מעניינות על אינטרנט אלחוטי חינם בבתי מלון.

בין השאר, צוטטה בהרחבה הגברת אן רומני, אשתו של המועמד הרפובליקאי לנשיאות ארה"ב כי היא וצוותה מעדיפים לשהות במלונות המותג 'הילטון המפטון-אין' מכיוון שברשת זו מציעים אינטרנט אלחוטי חינם לאורחי המלון.

מיט רומני אדם עשיר, אפילו עשיר מאוד. אי אפשר לחשוד שמא חסר לו כסף ובטח לא עבור שרותי אינטרנט במלון. התשובה אם כך נמצאת במושג שהאמריקאים מבינים כה טוב : VALUE PROPOSITION.

בסקר עצמאי שערך אתר Hotels.Com לאחרונה וצוטט בהרחבה ברשת האינטרנט התוצאה הייתה ברורה. בעדיפות ראשונה האורחים בבתי המלון מעדיפים שרות אינטרנט אלחוטי חינם. המעניין בסקר היא העובדה שרוב מוחלט העדיף שרות אינטרנט אלחוטי חופשי על פני ארוחת בוקר חינם.

38% מהנסקרים השיבו כי בעת הזמנת חדרים במלון שרות אינטרנט אלחוטי חינם הוא מרכיב חובה.

בישראל כמו בישראל רוב רובם של מלונות היוקרה גובים עבור חיבור אינטרנט אלחוטי. גם בישראל יש מספר 'צדיקים'. רשת קראון פלאז'ה ישראל היא הרשת הגדולה הראשונה שהציעה שרותי אינטרנט אלחוטי חינם לאורחיה, וכך גם רשת מלונות אטלס.

מלונות בודדים וגם רשתות בתי מלון קטנות יותר בחרו להציע שרות זה חינם אבל דווקא השחקנים הגדולים בוחרים שלא לוותר על פרה חולבת זו.

בעידן בו רובנו מחזיקים טלפונים חכמים ולמספר גדול של אורחים בארץ ומחו"ל יש מחשבים ניידים או מחשבי טאבלט האם לא הגיע הזמן שנתאים עצמנו לשאר העולם ונציע לפחות שרותי אינטרנט אלחוטיים ללא תשלום בשטחי הציבור של המלון?

בחג הפסח האחרון כאשר המוני בית ישראל נפשו במלונות בארץ המחיר הממוצע לחיבור אינטרנט אלחוטי ליום לחדר עמד בין 50-90 שקל ליום. תוסיפו את העלות הזו למחירי המלונות וחג ונשאלת השאלה עד מתי.

החדשות בטובות כנראה בפתח. לפי השמועות, עיריית תל-אביב מתכוונת לרשת את חוף הים בעיר באינטרנט אלחוטי חינם ואז אורחי המלונות בקו המים יזכו לשימוש חופשי ב:Wi-Fi. סביר להניח שעיריות אחרות ילכו בערבות מיזם של העיר תל-אביב זה ואז בתי המלון יאלצו להציע שרות נדרש זה כחלק אינטגרלי מחבילת השירותים של המלונות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טור אישי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: