אא

לופטהנזה ציינה 40 שנות פעילות בישראל

רבים מאנשי תעשיית התיירות והתעופה בישראל הצדיעו לחברה הגרמנית בערב חגיגי ומרגש, יחד עם יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל החברה, וולפגנג מאיירהובר, שהגיע במיוחד לישראל. מנהלה הראשון של החברה בישראל, ריצר'ד קאסלקסדורפ, זכה לתשואות לאחר נאום בו הזיל דמעות.

Shutterstock Shutterstock

מאות מאנשי תעשיית התעופה והתיירות בישראל חגגו ביום ה' עם חברת לופטהנזה 40 שנות פעילות בישראל, בערב מושקע, חגיגי ומרגש שנערך בנמל ת"א.

לאירוע הגיעו שגריר גרמניה בישראל, יו"ר מועצת המנהלים ומנכ"ל החברה, וולפגנג מאיירהובר, סגן נשיא לופטהנזה, יואכים שטיינבאך ועוד רבים אחרים מענף התיירות וכן לקוחות ואורחים מחו"ל.

מנהל סניף ישראל, עופר קיש, שזכה לשבחים רבים ממנהליו, נשא נאום בו דיבר על החשיבות ההיסטורית של הקו ת"א-פרנקפורט ליחסים בין שתי המדינות וכן הודה לעובדיו על תרומתם הגדולה להצלחת לופטהנזה בישראל.

לאירוע החגיגי הגיע במיוחד גם ריצר'ד קאסלקסדורפ, אשר שימש לפני ארבעים שנה כמנהלה הראשון של לופטהנזה בישראל במשך כחמש שנים, וזכה לתשואות רמות ממאות המוזמנים. דמעות נראו בעיניו של קאסלקסדורפ כאשר קרא מן הכתב נאום קצר שהכין.

מי שעוד זכה לכבוד היה הדובר המיתולוגי של החברה, צ'קי זרעוני. האחרון, יחד עם יו"ר החברה, וולפגנג מאיירהובר, זכה לקבל מקיש שי יוצא דופן של מעטפות היום הראשון. מאיירהובר ציין כי הוא יצרף אותם לאוסף הבולים שלו.

יו"ר מועצת המנהלים של חברת אל על, איזי בורוביץ, נכח אף הוא באירוע אך עזב את המקום לפני שלב הברכות.

בין הנוכחים באירוע: אבנר גורדון, בועז וקסמן, יהודה זפרני, אבי פרידמן, אלי מסר, שמעון ואופיר דנאי, אתי גוילי, אחישי גל, קובי זוסמן וצור חיימוביץ. הזמרת אסתר עופרים הנעימה בקולה למאות המוזמנים, שנהנו מעמדות רבות של אוכל משובח ובר משקאות עשיר.

האירוע המושקע הסתיים לאחר חצות, לא לפני שמאות מהמוזמנים רקדו להנאתם ברחבה הגדולה של האולם בנמל תל אביב.




בתמונה : עופר קיש, דר' האראלד קינדרמן, שגריר גרמניה בישראל וולפגנג מאיירהובר


בתמונה : וולפגנג מאיירהובר ועופר קיש

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: