אא

קשרי תעופה מייצגת את רשת בתי המלון היוקרתית ATRIUM HOTELS ברודוס

החברה מציעה גם חבילות בחלקידיקי, סלוניקי וכרתים ותוכנית חדשה וייחודית שמציעה אירוח בשני בתי מלון או יותר.

חברת קשרי תעופה מציעה חבילות מיוחדות לרודוס, חלקידיקי, סלוניקי וכרתים.


ברודוס מייצגת קשרי תעופה את רשת בתי המלון היוקרתית ATRIUM HOTELS .

הרשת מציעה מלון חדש יוקרתי, ATRIUM PLATINUM ומפואר בו 300 חדרים וסוויטות . המלון ממוקם על צלע הר מול מפרץ IXIA עם נוף מרהיב לים האיגאי, כ- 4 ק"מ ממרכז העיר רודו ובו  בין השאר ספא מפואר, הגדול ביותר ברודוס המתפרש על שטח של 2,700 מ"ר. במלון מעבר תת קרקעי המוביל ישירות לחוף הים.

השנה מציעה קשרי תעופה תוכנית אירוח ייחודית - "ONE ISLAND –THREE DESTINATIONS" הכוללת טיסה לרודוס ואירוח בשני בתי מלון או יותר של הרשת , חבילה משולבת שתכלול טעימה של בתי מלון של הרשת .

כמו כן מציעים בקשרי תעופה את מלון ATRIUM PALACE, מלון מפואר בו 263 חדרים, שנמצא באזור העיירה לינדוס  .

ATRIUM PRESTIGE ממוקם באזור העיירה לאחניה, אשר ממוקמת כ-18 ק"מ מפרסוניסי. כף פרסוניסי נמצא בקצה הדרומי של האי, ומהווה מפגש ימים בין הים התיכון לים האגאי ובו  פעילות ספורט ימי ענפה בדגש על גלישת רוח .

קשרי תעופה אף הוסיפה את מלון GRAND HOTEL RHODES DLX לסל המוצרים שלה לקראת העונה בהסכם בלעדיות. המלון ממוקם בליבה של רודוס , קרוב לעיר העתיקה .

במלון 400 חדרים מעוצבים ומאובזרים ,בנוסף  המלון אף כולל סוויטות נשיאותיות מפנקות ברמות יוקרה שונות ,מועדון בריאות ,ספא ,חדר כושר וסאונה .


בחברה מציעים גם חופשה רומנטית בחלקידיקי , הנמצא ממזרח לסולניקי "חצי האי היפה", משולש רומנטי של שלוש לשונות יבשה ארוכות אל תוך הים האגאי הכחול , המזמינים אתכם ליהנות מהרומנטיקה והפסטורליות. לשונות היבשה עטורות בעיירות ציוריות ורומנטיות מאד, ומפרצים תכולים וקסומים .

בחברה ממליצים להתפנק בקסנדרה שהיא הלשון המערבית, הידועה בחופי החולות הזהובים. כביש צדדי וקטן עוקף את כל קסנדרה , ובנסיעה עליו נחשפים לנוף מרהיב .


סיטוניה, היא הלשון המרכזית והיפה מבין השלוש ושופעת רומנטיקה בטבע ואילו  הלשון השלישית, אתוס, היא רפובליקה נזירית אוטונומית שבה אסורה הכניסה לנשים, מאז המאה ה-11 ועד היום . למרות זאת, ניתן לצאת לשייט רומנטי, 500 מטר מהחוף ולצפות במנזרים היפהפיים הנטועים על מצוקי חצי האי .

בכרתים מציעים בקשרי תעופה לבקר בעיירה איוס ניקולאוס , שבנויה סביב חצי אי קטנטן אך הררי . בתוך ההתרוממות ההררית נמצא אגם מעניין ועמוק כ-64 מטרים , בשם ווליסמני, המחובר לנמל הדייגים בתעלה שנחפרה כבר ב-1,870 על ידי הטורקים . האגם עצמו מוקף בכל צדדיו במתלולים , במסעדות ובאתרי בילוי ובו גם  מוזיאון ארכיאולוגי עם אוצרות מהתקופה המינואית .בנוסף ממליצים בחברה לבקר במוזיאון לאומנות עממית , שם ניתן  להתרשם כיצד נראתה העיירה לפני הגעתו של גל התיירות האירופאי ליוון בכלל ולכרתים בפרט .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: