אא

עיריית חיפה מזניקה מרוץ מדרגות לכבוד חג השבועות

אלפי משתתפים יוזנקו מקמפוס הנמל בעיר התחתית ויטפסו במסלול אורבני, החוצה את העיר לאורך כל שכבות העיר השונות עד למרכז הכרמל. במסגרת האירוע יתקיים מרוץ "אולטרה אוורסט - כרמל" בהזנקה מוקדמת לטיפוס כגובה הר האוורסט - טיפוס מסלול המרוץ 29 פעמים ברצף.

Shutterstock Shutterstock
עיריית חיפה מקיימת ארוע ספורט של מרוץ מדרגות. אלפי המשתתפים יוזנקו מקמפוס הנמל בעיר התחתית ויטפסו במסלול אורבני החוצה את העיר לאורך כל שכבות העיר השונות עד למרכז הכרמל. אורך המסלול 3 ק"מ וטיפוס של 1,075 מדרגות וגובה מצטבר של כ - 300 מטר .

המרוץ המנצל בצורה מיטבית את הטופוגרפיה המיוחדת של העיר חיפה הוא מרוץ המדרגות היחיד בישראל שאינו מתקיים בתוך בניין. מדובר במרוץ שהוא שילוב של ספורט בריא במיוחד עם טיול וחוויה ייחודית.

האירוע, בשיתוף רדיו חיפה FM107.5 ובהפקת גולדפיש הפקות, יתקיים ביום שישי, 25.5.2012, החל משעה 09:00 ומיועד לספורטאים מקצועיים, חובבים ומשפחות מכל הארץ המעוניינים לקחת חלק בחוויית ספורט, במסלול שנבנה בקפידה על מנת לשלב בין ספורט, אתגר והנופים של חיפה. במסגרת מרוץ מדרגות הראשון של חיפה ניתן להתמודד ב-4 מקצים: מקצה עממי למשפחות וחובבי התחום, מקצה תחרותי, מקצה 50+, ומקצה מוזל לנוער עד גיל 16.

האטרקציה של האירוע צפויה להתחיל בערב שלפני עם הזנקתו של מקצה "אולטרה אוורסט – כרמל" השובר את כל השיאים ומזמין את ספורטאי העלית של ישראל להתמודד עם טיפוס לגובה של 8,800 מטר - כגובה הר האוורסט. במסגרת המקצה, בהובלת אחד מחלוצי התחום בישראל ואלוף ישראל באופניים לשעבר, אילן גולדמן, ינסו לשבור את השיא הבינלאומי ולטפס את גובה הר האוורסט בחיפה , בפחות מ- 14 שעות. מדובר על מרחק של 87 ק"מ וטיפוס של 31,175 מדרגות בגובה מצטבר של כמעט 9 ק"מ. 

מחיר השתתפות - 30 ₪ למבוגר  15 ₪ ילדים . לילדים מתחת לגיל 12 - ההשתתפות ללא תשלום. 




הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: