אא

ביטול האפשרות לקיום בחירות בתחילת ספטמבר עשוי להוביל לקיץ טוב בתיירות היוצאת

סיטונאים רבים היו מוטרדים מאוד בימים האחרונים ממהלך הקדמת הבחירות בספטמבר, כעת לאחר שהבחירות לא יוקדמו, רוב הסיכויים שתהיה לנו עונת תיירות טובה.

סיטונאים רבים היו מוטרדים מאוד בימים האחרונים ממהלך הקדמת הבחירות בספטמבר, כעת לאחר שהבחירות לא יוקדמו, רוב הסיכויים שתהיה לנו עונת תיירות טובה מהסיבות הבאות:

- המצב הכלכלי הקשה והאבטלה הכבדה בחלק מארצות התיירות באירופה דוחף את מחירי סידורי הקרקע בארצות אלו כלפי מטה בדגש על יוון וספרד. גם איטליה שהיא יעד קיץ מועדף על ישראלים רבים סובלת ממשבר כלכלי ומירידות בתיירות פנים.

- חוסר היציבות הפוליטי בארצות האיחוד האירופאי גורם לירידת שערו של האירו כלפי כלל המטבעות. ניתן לצפות שלאור יציבותה של הקואליציה השקל יחזור להתחזק לעומת האירו.

- פחות אירופאים יצאו לחופשות קיץ ורבים מאלו שיצאו יעדיפו לנפוש במדינותיהם או באזורים קרובים על מנת לחסוך בהוצאות טיסה. באירופה נוצר מצב מעניין שאירופאים רבים עוברים לשכור דירות נופש במקום שהיה באופציה היקרה של בתי מלון.

- בישראל, כניסתן המשמעותית של חברות תעופה לשוק הישראלי בדגש על חברות LOW COST בנוסף להגדלת היצע המושבים של החברות הסדירות מוביל לירידה במחירן הריאלי של טיסות בעיקר לאירופה.

לסיכום, כעת נראה שהקיץ הקרוב יהיה 'חם' בגזרת התיירות היוצאת. העונה אמנם תהיה קצרה יותר בגלל קיצורו של החופש הגדול בשבוע אך נחזיק אצבעות. בקצב ההתרחשויות בישראל כלל הזהב הוא : הכל נתון לשינויים .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טור אישי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: