אא

אירועי תרבות ותיירות ליליים בירושלים

הפרויקט "לילות העיר העתיקה", יימשך לאורך השנה כולה בימים שני וחמישי ונועד לעודד את התיירות הנכנסת ותיירות הפנים בשעות היום בעיר העתיקה ולהרחיב את ביקורם של התיירים גם בשעות הערב.

Shutterstock Shutterstock

פרויקט תרבותי תיירותי חדש בשם "לילות העיר העתיקה", הינו ביוזמת הרשות לפיתוח ירושלים, ונועד להרחיב את היצע הבילוי במקום גם לשעות הערב, לאחר הבילוי הקבוע בשעות היום, המתמקד על פן הדתי וההיסטורי של העיר. מגוון האירועים יתקיימו  החל מה-30 באפריל: פואלסים וינאים, ג’אז ועגנון, מסעות תיאטרליים, בעלבוסטה ספרדיה ועוד.

פעילויות הלילה מתקיימות בימי שני וחמישי החל משעה 18:00 ואילך, בהרשמה מוקדמת ובתשלום. כמו כן, חלק מאתרי העיר העתיקה יאריכו את שעות הביקור בימים אלה עד לשעה 20:00 ובכך תתאפשר כניסת תיירים ומבקרים רבים אליהם ואל האירועים המתקיימים בהם.

כל אלה מתווספים לשלושה פסטיבלי עוגן בינלאומיים המתקיימים לאורך השנה באגן העיר העתיקה – פסטיבל האור , פסטיבל האבירים , פסטיבל צלילים – אשר יחדיו יוצרים תנופה תרבותית ותיירותית.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת ציין כי: "העיר העתיקה בלילה, מתגלה במלוא תפארתה, מראה טפח ומסתירה טפחיים. הפרויקט הוא חלק חשוב ומרכזי בפיתוח תחום התיירות בעיר העתיקה בפרט ובירושלים בכלל. אנחנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים לפתיחת אוצרותיה של ירושלים למבקרים הרבים מהארץ ומהעולם וחשוב לנו מאוד כי כל מבקר בעיר העתיקה יוכל ליהנות גם בשעות הלילה מהשילוב המיוחד בין ההיסטוריה המרגשת לבין הקדמה וחיי התרבות התוססים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: