אא

דוד פתאל חגג בסוף השבוע האחרון את פתיחתו של מלון "יו קלאב" באילת

החגיגות כללו בידור, אוכל ואטרקציות , ביניהם להקת הקאוורים של ABBA שהגיע משוודיה, זמרת הפופ של ארגנטינה מרסלה מורנו, מופעי זיקוקי דינור, הופעה של שלומי שבת ליד החוף, הופעת אורח של קטלין, זוכת דה וויס, משה פרץ ועוד.

Shutterstock Shutterstock
דוד פתאל, בעלים של רשת מלונות פתאל, חגג בסוף השבוע האחרון את פתיחתו של מלון "יו קלאב" באילת.

המלון שהיה בעבר תחת הזיכיון של קלאב מד שופץ בהשקעה של 30 מליון ₪ ונפתח תחת הקונספט "הכל כלול אולטרה".

החגיגות, שנערכו גם הן תחת קונספט ה"אולטרה" כללו תפריט נדיב של בידור, אוכל ואטרקציות , ביניהם להקת הקאוורים של ABBA שהגיע משוודיה, זמרת הפופ של ארגנטינה מרסלה מורנו, מופעי זיקוקי דינור, הופעה של שלומי שבת ליד החוף, הופעת אורח של קטלין - זוכת דה וויס, ומשה פרץ, סאבלימינל ושירי מימון, חברים טובים של פתאל, שכמדי שנה, עלו באופן ספונטני להופיע בפני האורחים.

בשעות הבוקר השתתפו האורחים בשיעורי זומבה של מירית וקנין או בשיעורי ספינינג על הבריכה וביום שישי בערב - הושק בפני האורחים מופע הדגל של הקלאב - GLOW, מופע בינלאומי בהפקתו של ליאור חלפון, המבוסס על התיאטרון השחור, אשר ירוץ באופן קבוע בתיאטרון של הקלאב. האורחים התבקשו להגיע לאותו ערב עם קוד לבוש תואם, ורובם עמדו בבקשה ועטו עליהם חליפות ושמלות צבעוניות במיוחד.

את החגיגות קינחה הופעה של דנה אינטרנשיונל במסיבת קצף בבריכה ביום שבת בצהריים.

השתתפו באירוע - ליאורה עופר עם הבן אורי אנג'ל והבעל לוני רפאלי, עמוס ונוני מלכה, אירינה ורמי שלמור, רמי יהושע ואשתו, אבי לוי, איליק רוז'נסקי, עו"ד ששי גז, אילן וורד גרינבוים , דפנה שחר וחבר הכנסת הטרי יובל צלנר, שאול בן אדרת, סנדי בר, זיו שחורי, דידי ומירית הררי, לאה שנירר, ניר שרצקי וגלית פרבר , רמי ועדינה לוי, נחשון קיוויתי, אלי להב, שוקי אברמוביץ', גלית לוי, ג. יפית, שירלי בוגנים , שירי מימון ובעלה הטרי, יואב איגרא וציפי זרנקין, עמוס לוזון, שלווה ויורם הסל, ארז מלצר ניר שרצקי וגלית פרבר ועוד.


גדי טפר, מנכ"ל ארקיע ודוד פתאל


ליאורה עופר, אבי לוי ודוד פתאל


כרמית בן חיים, מנכ"לית המלון ודוד פתאל

צילום תמונות: אביב חופי


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נשארים בארץ - המלצות לטיולים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: