אא

eCamp – מחנה קיץ בינלאומי בישראל

דותן טמיר, המנהל והיזם של eCamp" :eCamp פועל כבר קיץ חמישי ברציפות כדי להפגיש ילדים ונוער מישראל עם חברים חדשים מחו"ל. החניכים הישראלים לומדים להכיר את התרבות של חבריהם החדשים, מקבלים קצת גאווה מההזדמנות לייצג את ישראל וגם משפרים את האנגלית שלהם".

Shutterstock Shutterstock

תוכנית אלטרנטיבית עבור ילדים ונוער לחודשי הקיץ: eCamp – מחנה קיץ בסגנון של ה-Summer camps בחו"ל, פה בישראל.

"eCamp פועל כבר קיץ חמישי ברציפות כדי להפגיש ילדים ונוער מישראל עם חברים חדשים מחו"ל" מספר דותן טמיר, המנהל והיזם של eCamp. "יש לנו במחנה הקיץ חניכים שמגיעים מקהילות יהודיות בארה"ב, צרפת, קנדה, איטליה ואפילו ממדינות כמו וונצואלה ומרוקו. החניכים הישראלים לומדים להכיר את התרבות של חבריהם החדשים, מקבלים קצת גאווה מההזדמנות לייצג את ישראל וגם משפרים את האנגלית שלהם".

לדבר באנגלית זה לא הדבר היחיד שהחניכים והחניכות נחשפים אליו. ל-eCamp תוכנית מגוונת של סדנאות בתחומי הטכנולוגיה, המדיה ארט והגיימינג. החניכים במחנה מתנסים בעריכת עיצובים גרפיים בפוטושופ, יצירת אנימציות, בניית אתרי אינטרנט ותכנות אפליקציות לפייסבוק ולאייפון. יש 27 סדנאות שונות: מוזיקה דיגיטלית, קומיקס, רובוטיקה, אפקטים מיוחדים ועוד. "כל סדנא מתקיימת בסביבה ממוחשבת משוכללת ועם מדריך לכל שישה חניכים בממוצע", מספר טמיר בהתלהבות, "זה מדהים לראות את התוצרים שהחניכים שלנו מספיקים להפיק בשבועיים".

בנוסף, eCamp מציע פעילויות נוספות בבריכת השחייה, מגרשי הספורט, מסיבות, ימי טיול ועוד.

מחיר המחנה נע בין 7,995 ש"ח למחזור השני ל-7,645 ש"ח למחזור השלישי .

כמו כן, השנה יתווסף המסלול החדש Surf & Tech גלישת גלים וטכנולוגי. מדובר במסלול בו ילמדו גלישת גלים. המשתתפים במסלול יצאו כל בוקר אל הים ובנוסף יהנו משתי סדנאות טכנולוגיות לבחירה, וכמובן מכל פעילויות המחנה בערבים. שיעורי גלישת הגלים מועברים ע"י צוות המדריכים המקצועי של "גלים" בית הספר לגלישה. ההשתתפות ב-Surf&Tech כרוכה בעלות נוספת של 750 ש"ח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: