אא

כנס "דרך הבשורה" במלון קיבוץ לביא בטבריה

לכנס שנערך ביום שלישי [15 במאי] הגיעו עשרות תיירנים מרחבי הגליל והעמקים, אשר באו לשמוע על התיירות הנוצרית הנכנסת לישראל ועל מוקדי העניין ואתרי העלייה לרגל של הצליינים התרים את ארץ הקודש.

Shutterstock Shutterstock
לכנס "דרך הבשורה" שנערך ביום שלישי במלון קיבוץ לביא הגיעו עשרות תיירנים מרחבי הגליל והעמקים, אשר באו לשמוע על התיירות הנוצרית הנכנסת לישראל ועל מוקדי העניין ואתרי העלייה לרגל של הצליינים התרים את ארץ הקודש.

בין הנואמים שנטלו חלק בכנס: מוטי דותן, ראש המוא"ז גליל תחתון ונועז בר ניר, מנכ"ל משרד התיירות. לדברי גוידו ששון, מנהל השיווק של מלון קיבוץ לביא: "בשנים האחרונות הולך פרויקט ה- JESUSTrail "דרך הבשורה" וצובר פופולאריות בקרב צליינים המגיעים לישראל מאירופה, ארה"ב ודרום אמריקה. JESUSTrail מלווה צליינים אשר צועדים במסלול רגלי בעקבות הדרך בה הלך ישו במסעותיו בארץ הקודש באיזור הגליל, מסע שתחילתו בכפר קנא ומסתיים בטבריה. מסלול רגלי מרהיב זה חוצה את משעוליו של קיבוץ "לביא", ורבים מבין הצליינים בוחרים במלון "לביא" כנקודת העגינה האופטימאלית של מסעם הארוך. מטרת הכנס שנערך במלון הנה לחשוף בפני התיירנים את הפוטנציאל העצום הגלום בתיירות הצליינית ארצה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: