אא

הושק "מלון פייסבוק" באי קוסמואי בתאילנד

דין גלבוע, ישראלי מבעלי המלון: "המלון הוא מעין "דף פייסבוק", המפשר לאורחיו אינטראקציה חברתית עם אורחים אחרים ועם המקומיים. כל אורח במלון יוכל בתוך זמן קצר להכיר את כל החברים שגרים באזור ולהרגיש בבית".

Shutterstock Shutterstock
18 יוני 2012, השבוע הושק באי קוסמואי בתאילנד "מלון הפייסבוק" הראשון מסוגו בעולם. מלון "P10 Samui " הינו מלון 4 כוכבים, הממוקם במרכז האי בסמוך לאטרקציות המרכזיות שבו. המלון מציע קונספט חדשני, המתבסס על אינטראקציה חברתית בדומה למודל הרשת החברתית.

במלון 18 דופלקסים מעוצבים עם יציאה ישירה לבריכת השחייה. הבריכה עוברת לאורך חלקו המרכזי של המלון ומהווה נקודת מפגש עבור אורחיו. במלון שולבו רכיבי עיצוב אולטרא מודרניים כולל מסכי LCD שטוחים עם מבחר של ערוצי טלוויזיה, מקלחות 'גשם' מרגיעות ועוד.

עבור אורחי המלון פותחה אפליקציה יחודית לטלפונים חכמים, המאפשרת לאורחים אינטראקציה עם המלון ושרותיו וקבלת הנחות מעסקים הממוקמים בסביבת המלון. ברחבי המלון קיים חיבור אינטרנט אלחוטי זמין בחינם.

דין גלבוע, ישראלי מבעלי המלון, מוסר: "המלון הוא מעין "דף פייסבוק", המפשר לאורחיו אינטראקציה חברתית עם אורחים אחרים ועם המקומיים. כל אורח במלון יוכל בתוך זמן קצר להכיר את כל החברים שגרים באזור ולהרגיש בבית. בנוסף, להבדיל מתפיסת המלונאות הקלאסית, שדוגלת בהשארת האורח בתוך המלון, אנחנו מעודדים את אורחנו לצאת החוצה, לתקשר עם הסביבה ולהכיר את המקומיים".

במלון מסעדה עם אוכל תאילנדי מקומי ובר וכן חדרי ישיבות וארועים. בנוסף, מוצע שירות הסעות אל נמל התעופה או ממנו, שרותי שמרטפות, מכבסה, חנייה חינם ועוד.

בתקופת ההשקה מחירו של חדר במלון יהיה 120 דולר ללילה.


הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותפספורט תאילנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: