אא

סוויס : שירות 24/7 חדש ברשתות החברתיות

החל מה-1 ביולי לקוחות סוויס יכולים להיעזר ברשתות החברתיות באינטרנט על מנת ליצור קשר עם נציגי סוויס בכל שעה מכל מקום בעולם, בשאלות ומידע בנושאים של הזמנות, כירטוסים, טיסות, וכל שאלה הקשורה לפעילות החברה.

Shutterstock Shutterstock

החל מה-1 ביולי לקוחות סוויס יכולים להיעזר ברשתות החברתיות באינטרנט על מנת ליצור קשר עם נציגי סוויס בכל שעה מכל מקום בעולם, בשאלות ומידע בנושאים של הזמנות, כירטוסים, טיסות, וכל שאלה הקשורה לפעילות החברה.

השירות זמין 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע מאויש ע"י צוות הבקיא בכל הנושאים הנ"ל.


כתובות הרשתות החברתיות:
Twitter@SwissAirLines
www.facebook.com/FlySWISS


 



 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: