אא

ההתאחדות: "התנהגות לופטהנזה וסוויס מחוסרת תום לב"

ועד ההתאחדות נתן אתמול הכשר לחדש את התביעה נגד חברות לופטהנזה וסוויס. יוסי פתאל: "הם למעשה מסרו הודעה כוזבת לבית המשפט".

Shutterstock Shutterstock
משפטני התאחדות סוכני הנסיעות אמורים עד תחילת השבוע הבא לפתוח בהליך משפטי חדש נגד חברות התעופה לופטהנזה וסוויס. בהתאחדות יבקשו מבית המשפט לפעול במהירות בתביעה המוגשת. וועד ההתאחדות נתן אתמול את ההכשר לפעול בכל האמצעים המשפטיים נגד חברות לופטהנזה וסוויס לאחר שאלה הודיעו כי הם חוזרים בהם מההבטחה שיגבו דמי טיפול מהנוסעים שירכשו מהם כרטיסים ישירות.

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, אמר ל'פספורט ניוז': "ההתנהגות של לופטהנזה וסוויס לדעתנו מחוסרת תום לב בניגוד למה שהם מציגים. הממונה על ההגבלים בכלל לא דן בבקשה כי הם סירבו להעביר מסמכים בטענה שהם חברה גלובלית. ביקשנו מהם לחכות עד שאנחנו נפנה לבית הדין להגבלים עסקיים, אבל הם סירבו לכך. הם מצהירים שהם שומרי חוק, אבל צריך לשתף פעולה עם החוק. למרות שהם היו שותפים איתנו לתהליך, הם פנו מאחורי גבנו לממונה והציעו לבטל את ההצהרה שלהם לבית המשפט בתמורתה לדרישתו לקבלת מסמכים. במידה מסויימת יצא שהם מסרו הודעה כוזבת לבית המשפט. כי הם אמרו דבר אחד בבית המשפט, ואמרו לממונה שהם לא התכוונו לכך".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: