אא

מוסף תאילנד בגיליון 'פספורט' החדש

גיליון 'פספורט' המופץ היום כולל מוסף מיוחד על תאילנד, ובו מגוון כתבות על אטרקציות תיירותיות ייחודיות. לשכת התיירות של תאילנד מציעה לסוכני הנסיעות להשתתף בתחרות צילום ווידאו, שתזכה בפרס של טיסה לתאילנד עם רויאל ג'ורדניאן ושהייה של 3 לילות במלון היוקרה St. Regis.

Shutterstock Shutterstock

המוסף הייחודי נפתח בדברי ברכה של שגריר תאילנד בישראל ובכתבה מרתקת של דב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל, המציע למבקרים הישראלים בתאילנד 10 המלצות ייחודיות.

לשכת התיירות של תאילנד מציגה לקוראים את האתר החדש המכיל מידע מקיף על תאילנד ומציעה לסוכני הנסיעות להשתתף בתחרות צילום ווידאו, שתזכה בפרס של טיסה לתאילנד עם רויאל ג'ורדניאן ושהייה של 3 לילות במלון היוקרה St. Regis.



המוסף כולל ראיונות מיוחדים עם: דבורה ברוכשטיין, מנהלת רויאל ג'ורדניאן בישראל, על הטיסות הפופולאריות של החברה לתאילנד, יעקב לוי, מנכ"ל 'אופקים טיולים מאורגנים', על הטיולים הייחודיים של החברה לתאילנד, אביבית פלג, מנהלת הטיולים המאורגנים של נתור, על התמורה המלאה לכסף בטיולים לתאילנד, שבתאי דניאל, מנהל מחלקת טיולים מיוחדים ב'טיולי מילניום', על טיולי הוי.אי.פי למשפחות בתאילנד.



עוד במוסף: כתבתו של אבינעם פורת, שכתב רומן 'קוסמוי וקופנגן, סיפורי אהבה', וכתבתו של יוסי ברגינסקי מ'כרמל שירותי תיירות' על פסטיבלים ואירועים בתאילנד.



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותפספורט תאילנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: