אא

מלון קפסיס בכרתים מציג : נופש ברמה אחרת

המלון, בבעלות משפחת המלונאים הידועה קפסיס, מציע וילות ענקיות עם בריכת שחיה פרטית, גן חיות, חוף ים פרטי, מתחם לפעילות ילדים, והרבה הרבה ירוק עם נוף מרהיב

Shutterstock Shutterstock

מי שמחפש נופש ברמה אחרת עם הרבה שקט, פסטורליה, נוף מרהיב, אין סוף של הצבע הירוק , ימצא זאת במלון קפסיס בכרתים, מה שקרוי כיום OUT OF THE BLUE - CAPSIS ELITE RESORT.


המלון עבר לפני חמש שנים שיפוץ נרחב בהשקעה של כ-60 מיליון אירו ,והעניק ולו את השם החדש, אך בישראל  עדיין מכירים אותו כקפסיס.
המלון נמצא בבעלות משפחת המלונאים קפסיס המוכרת  ביוון, ומי שמחפש נופש ברמה אחרת, מלון קפסיס החדש הינו אופציה ראויה .

במלון וילות ענקיות בעלות שתי קומות כאשר בקומה הראשונה סלון, חדר שינה לילדים, ובקומה העליונה , חדר שינה גדול להורים מאובזר ובו  ג'קוזי חדיש.

בכל וילה בריכת שחיה פרטית, מאובזרת בכיסאות נוח, שולחנות מעוצבים ועוד .


גם בחדרים הסטנדרטים יש בריכות שחיה, לכל אזור את הבריכה שלו, כך שלכל חדר כמעט בריכה פרטית.

מי שרוצה להתרענן בחוף הים, יכול לרדת לחוף הים הפרטי של המלון, כאשר לשוכני הווילות, מחכה אזור ישיבה מסומן, פנוי, המסומן במספר החדר, עם כיסאות נוח, מתחם הפרדה,המעניק צל מהשמש וגם המגבות ימתינו לנופשים . במקביל , למלון יש חוף ים פרטי נוסף בו מתקיימות  פעילויות ספורט ימי מגוונות.

אחד הדברים שבזכותם הקפסיס בולט יותר משאר בתי המלון אותם אנו מכירים, הוא גן חיות גדול, שיגעון פרטי של יורגס, הבעל של בעלת המלון דיא קפסיס. זהו ממש גן חיות לכל דבר. בגן תוכים, בהם תוכי מדבר בשם "יורגס" שנחשב לאטרקציה של הגן , וכמו כן בגן החיות ישנו מבחר גדול של בעלי חיים נוספים הנמצאים במרחב הגדול  של גן החיות המטופח .

המאפיין הבולט בקפסיס הוא הצבע הירוק בכל השטחים של המלון.


 בכל פינה יש עצים ופרחים מרהיבי עין , המרחבים עצומים, והחיסרון היחיד הוא, שאם אתם לא משתמשים בשאטלים של המלון, אתם צריכים להפגין קצת מאמץ, לעלות עליות, וכך לשמור על הפיגורה.

לרשות שוכני הווילות חדר אוכל פרטי לארוחת בוקר, כאשר במלון ישנו  גם מתחם לפעילות לילדים, בריכה עם מגלשה וחדרי משחקים .

דיא קפסיס עימה נפגשתי, מספרת כי: " המלון נבנה ב-1974 ע"י אמא שלי. לא היה פה כלום. זה היה מדבר בלי כביש, בלי כלום. הם הביאו את כל הדברים דרך הים".

על השיפוץ שעבר הקפסיס היא מספרת: "לפני חמש שנים המלון עבר שיפוץ גדול מהיסוד. יש בו 460 חדרים, רק 150 הם חדרים רגילים, כל השאר סוויטות ווילות. יש לנו 52 וילות, שיש להן בריכות פרטיות".

ז'אן מרק רוקוס, מנהל השיווק והמכירות, אומר: "שינינו לגמרי את הפוקוס במלון. אנחנו עובדים עם סוכנים שמתמחים ביחידים מכל העולם. הרבה מאירופה, רוסיה, סקנדינביה, הרבה צרפתים, איטלקים. המלון מושך אנשים מכל העולם".


דיא: "במלון הזה אתה לא רואה בכלל את האנשים, אלא בבוקר בארוחת הבוקר או בארוחת הערב. הוא לא צפוף, לא המוני. המלון שלנו שונה משאר בתי המלון".

רוקוס מציין כי: "אין אף בית מלון עם גן חיות, עם אזור לילדים, לזוגות, למשפחות, לאלה שאוהבים שקט. אנחנו מותאמים לכל סוגי החופשות. לא תמצא אף בית מלון ביוון עם כל כך הרבה ירוק ומיקום כזה. שינינו את השם אחרי השיפוץ, כדי שיבינו שהמלון עבר משהו. בישראל עדיין מכירים אותנו כקפסיס. יש שווקים שלא מבינים, OUT OF THE BLUE, ונשאר אצלם קפסיס".

על גן החיות הפועל במלון מספרת דיא קפסיס: "הבעל שלי לוקח את האחריות על הטיפול בגן החיות. הוא קיים כבר 20 שנה. אני לא אוהבת חיות, והוא אוהב את זה. צריך הרבה אנשים כדי לטפל בחיות. זה שיגעון שלו, ואנשים מאד אוהבים את זה".

דיא אומרת כי בחודשי הקיץ אין להם בעיה, אך המלון פועל למעשה רק שבעה חודשים בשנה. "הבעיה שלנו בחורף, שהמלון סגור, כי אף אחד לא רוצה להגיע, למרות שיש מזג אוויר טוב כמו בת"א. קצת גשום בפברואר ומרץ. בשאר החודשים אנחנו עושים הכנה לעונה שלאחר מכן. אם משרד התיירות שלנו היה תומך בטיסות, שלא מלאות, זה היה הצעד הראשון שהיינו יכולים להתמודד עם זה בחורף, ואז הכל היה יכול להיות פתוח ולא להיסגר בתקופת החורף. יש לנו כעת שרת תיירות צעירה מהאזור. אני מאמינה שהיא תעשה שינוי".

אגב, למי שמגיע לכרתים, מומלצת סבלנות רבה בביקורת הדרכונים. יש דלפקים מעטים עם שוטרים איטיים מאד של משטרת הגבולות. הדבר גורם לכך שהתיירים המגיעים בטיסות עמוסות, כמו מישראל, לא מגיעים בזמן למסוע המזוודות כדי לקחת אותן, והדבר גורם לבזבוז זמן מיותר בשדה התעופה.

ההיסטוריה של משפחת קפסיס
כאמור, משפחת קפסיס מאד ותיקה ומוכרת בענף המלונאות ביוון. דיא: "אני דור שלישי של משפחת קפסיס. הסבא שלי התחיל את כל עניין המלונאות. היה לו מלון בקהיר, במצרים. אבא שלי פנוס נולד במצרים, אבל אחרי שנאצר עלה לשלטון, כולם היו צריכים לברוח ממצרים, והם חזרו ליוון. הם בנו בזמנו שני בתי מלון בקהיר, קפסיס ואמבסדור, שעדיין קיימים. הייתי שם פעם, כאשר הייתי בת שמונה, כאשר סבתא שלי עדיין הייתה שם. הם חזרו ליוון, ואמא שלי, מריקה, בנתה 17 בתי מלון. היה לנו את המלון הראשון באתונה עם אמבטיות. באותו זמן ב-1955-56 זה לא היה מקובל. כאשר ההורים שלי מתו, התחלקתי עם אחותי, ואני קיבלתי את מלון קפסיס בכרתים ואת המלון ברודוס, שיותר לא בבעלותי".
על דור ההמשך היא אומרת: "לא חושבת שהילדים ימשיכו אותי. יש לי 3 בנות. הבת הראשונה לא עובדת, נשואה למלונאי באתונה. הבת השנייה עובדת בשיווק המלון מול השטיח המעופף. הבת השלישית מאד חולה, ולכן היא לא עובדת".

"הישראלים באים לזמן קצר"
על שיתוף הפעולה עם השוק הישראלי וסוכני הנסיעות היא מספרת: "יש לנו שיתוף פעולה טוב מאד עם השוק הישראלי. אנחנו עובדים עם השטיח המעופף וארקיע. אנחנו עובדים איתם טוב מאד. אני בקשר טוב עם החברות האלה. 25% מהלקוחות שלנו הם מישראל".
רוקוס: "אנחנו מגדילים כל שנה את המספרים שלנו מישראל. עוד לפני שהישראלים הפסיקו לטוס לטורקיה, היה לנו קשר טוב מאד עם השוק הישראלי".
דיא: "אנשים מישראל אוהבים מאד את המלון הזה, הבעיה שהם באים רק לשלושה ימים. אנשים מרוסיה וסקנדינביה באים לשבועיים, שלושה, ואלו מרוסיה גם לחודשיים".
רוקוס: "האישה והילדים שוהים פה עם ה'אופר' שלהם, הבעל נוסע לעבודה, וחוזר אחרי זה למשפחה".
דיא מספרת שמאד לא פשוט להיות כיום בעל בית מלון ביוון: "בזמנו זה לא היה קשה להיות בעל בית מלון ביוון. כעת זה מאד קשה, במיוחד כשיש לך בית מלון כזה גדול, אתה צריך לעבוד קשה ולהעסיק הרבה אנשים. זה לא קל".


על המלונות בישראל:


"הייתי בישראל בחודש דצמבר, וישנתי במלון דיוויד אינטרקונטיננטל. זה מלון שנחשב מפואר אצלכם? חדר לא משופץ, מיושן ומאכזב. גם השירות היה  לא מקצועי  , יש לכם גם בעיה מבחינת השירות ...".







הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםיוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: