אא

FedEx Express : שירות משלוחי מתנות לחו"ל לרגל ראש השנה

מנהל מכירות ב - FedEx Express ישראל אמר: לשמור על קשר עם אלו החוגגים בחו"ל את ראש השנה ולחזק עימם את היחסים האישיים והעסקיים. הזמנת המתנות מתבצעת באמצעות אתר החברה

Shutterstock Shutterstock

FedEx Express מציעה שירות משלוחי מתנות לחו"ל לרגל ראש השנה .



שי חיימוב, מנהל מכירות ב - FedEx Express ישראל אמר: "השירות מאפשר לחברות ולאנשים פרטיים לשמור על קשר עם אלו החוגגים בחו"ל את ראש השנה ולחזק עימם את היחסים האישיים והעסקיים. הזמנת המתנות מתבצעת באמצעות אתר יעודי שכתובתו: www.giftexpress.co.il"


עוד הוסיף חיימוב: "מרבית ההזמנות מתקבלות מאנשי עסקים וחברות, אולם בשנים האחרונות אנו מזהים מגמה הולכת וגוברת של ישראלים השולחים מתנות גם לקרובי משפחה וחברים המתגוררים בחו"ל.



היעדים העיקריים הינם ארה"ב ואירופה ולכן המתנות הנשלחות מדגישות את ייחודה של ארץ ישראל ומעוצבות ברוח החג והמסורת היהודית, על מנת להעניק תחושה של חג גם בחו"ל."



בין עשרות המתנות ניתן למצוא: מארזי שוקולד של Max Brenner, פריטים מעוצבים מפיוטר, מוצרי טיפוח מים המלח וספרים עם צילומי אוויר מרהיבים המראים את אתריה ונופיה של ישראל במיטבה.



טווח מחירי המתנות באתר: 37 – 250 ₪ . מצ"ב מספר דוגמאות:
- מארז תפוח בדבש מפיוטר בתוספת קונפיטורה – 63 ₪
- ספר ישראל בצילומי אוויר – 64 ₪
- מארז Enjoy מבית מקס ברנר – 84 ₪
- מארז טיפוח  AHAVA  Face Trio  במחיר של 227₪

כמו כן, לרגל החגים מציעה FedEx Express מבצע במסגרתו ניתן לשלוח חמסה מעוצבת עם רימון לראש השנה, במחיר מיוחד של 149 ₪ כולל משלוח עד לדלת הנמען.



המתנות ישלחו באמצעות השירותים של  FedEx Express ישראל  לכל רחבי העולם: השירות כולל אריזה מקצועית, הובלת המתנה, מסירתה בחו"ל וקבלת אישור על ביצוע המסירה. ניתן לשדרג כל מתנה ולהוסיף כרטיס ברכה עם  הקדשה אישית ולוגו החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: