אא

אייר ברלין משיקה מחלקת "חווית אורח"

מחלקה לשיפור השירות, שתציע לכל לקוח את המוצר שמתאים לו באופן אישי, החל מהמבחר וסוגי המשקאות ועד תוכן מערכת בידור של המטוס, שירותי קרקע ועוד

Shutterstock Shutterstock
אייר ברלין משיקה את מחלקת "חווית האורח", במטרה לשפר את השירות שהיא מעניקה באופן תדיר ולהציע לכל לקוח את המוצר המותאם לו באופן אישי.

תומאס ניי, סגן נשיא בכיר במחלקת "חווית האורח" של airberlin יחד עם הצוות שלו ועמיתיו, אחראי עכשיו לעיצוב המוצר בכללותו ולסטנדרטים של השירות המוצע באוויר וביבשה. החובות והאחריות של מחלקת "חווית האורח", כוללים בין היתר לדוגמא, את המבחר וסוג המזון והמשקאות, מבחר שוברי הקופות למערכת הבידור על המטוס, עיצוב טרקלינים של החברה, ורכישת העגלות. שלושה התחומים הבאים נוספו לאחריותה של המחלקה: שירותי קרקע , תקני המחלקות ואבטחת איכות .

"airbrelin, משפרת את השירות שהיא מעניקה באופן תדיר, ומציעה לכל לקוח את המוצר שמתאים לו באופן אינדיבידואלי. בטיסות ארוכות אנחנו מספקים עכשיו רמה אופטימאלית של נוחות במחלקת העסקים וגם במחלקת תיירות. טווח השירותים על המטוס גדל, תאי המטוסים שלנו עוצבו מחדש, ובכל המושבים שלנו הותקנו מסכי מגע לבחירת תכנית הבידור האינדיבידואלית", אומר, תומאס ניי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: