אא

איזי ג'ט : נוסעים יוכלו להזמין מקומות ישיבה שמורים

מנכ"ל איזי ג'ט, קרולין מקול: "הקצאת המקומות משפרת את חוויית העלייה למטוס ומאפשרת לנוסעים שרוצים בכך לבחור מקומות ספציפיים". כל הנוסעים יקבלו הקצאה למושב ללא תשלום אולם תהיה להם האפשרות לבחור מושב ספציפי וזאת בעבור תשלום נוסף

חברת התעופה איזי ג'ט מודיעה על מעבר לשיטת הקצאת המקומות כחלק משיפור השירות ללקוחותיה. השיטה תופעל בהדרגה בכל טיסות איזי ג'ט החל מנובמבר 2012.

באפריל 2012 החלה איזי ג'ט בניסוי שמטרתו הייתה לבחון את שיטת הקצאת המקומות והשפעתה על שביעות רצון הלקוחות. 800,000 נוסעים ב- 6000 טיסות התנסו בשיטה החדשה.

מניתוח המשובים שהתקבלו עלה כי למעלה מ- 70% מהנוסעים בקבוצת הניסוי סבורים ששיטת הקצאת המקומות טובה יותר מהשיטה הקיימת לפיה הנוסעים בוחרים את מקום מושבם בהתאם לסדר עלייתם למטוס. 60% מהאנשים בקבוצת הניסוי דיווחו שבעקבות שיטת הקצאת המקומות יעדיפו יותר לטוס עם איזי ג'ט.

ההחלטה לנסות את שיטת הקצאת המקומות התקבלה משום שמחקר הראה שעבור נוסעים מסוימים השיטה הקיימת עלולה לגרום למתחים ובמקרים מסוימים אף להביא לכך שאנשים ימנעו מלטוס עם איזי ג'ט. המבחן האמיתי של הניסוי היה לשפר את שביעות רצון הלקוחות מבלי לפגוע בדיוק .

מנכ"ל איזי ג'ט, קרולין מקול אמרה: "לקוחותינו ביקשו מאיתנו לנסות את הקצאת המושבים ואנו מרוצים מאוד מהמשובים שקיבלנו מהם בתקופת הניסוי.

הקצאת המקומות משפרת את חוויית העלייה למטוס ומאפשרת לנוסעים שרוצים בכך לבחור מקומות ספציפיים. רוב הנוסעים בטיסות הניסוי בחרו לקבל הקצאת מקומות בזמן הצ'ק אין. חלק מהנוסעים בחרו מקומות ספציפיים, שהם המבוקשים ביותר, כמו בקדמת המטוס, המאפשרים להיות ראשונים ביציאה מהמטוס וכן מקומות ליד פתחי היציאה, בהם יש שטח גדול יותר לרגליים.

אנו בטוחים שצעד זה יביא לכך שהנוסעים שלנו יהיו מרוצים יותר כשהם טסים עם איזי ג'ט וכן שנצליח למשוך נוסעים חדשים שטרם טסו איתנו".

נוסעים שלא מעוניינים לשלם עבור בחירת המושב שלהם יקבלו הקצאה ללא תוספת תשלום. עם זאת, נוסעים שביצעו את הזמנתם יחד, המערכת, באמצעות שימוש באלגוריתם מתוחכם, תשתדל להושיבם אחד ליד השני במידת האפשר.

כל הנוסעים יקבלו הקצאה למושב ללא תשלום אולם תהיה להם האפשרות לבחור מושב ספציפי וזאת בעבור תשלום נוסף.

ישנם שלושה סוגי תמחור בהתאם למושב הנבחר:


12 ליש"ט למושב בשורה הראשונה או בשורות ליד פתחי היציאה המאופיינים במקום נרחב יותר לרגליים.
8 ליש"ט למושבים בחלק הקדמי .
3 ליש"ט לכל מושב אחר.

המחזיקים בכרטיס איזי ג'ט פלוס! ונוסעים שבוחרים באופציית "כרטיס גמיש" ייהנו מבחירת מקום ללא תשלום. כמו כן הם יוכלו להמשיך ליהנות מההטבות הרגילות של ספידי בורדינג ודלפקי צ'ק אין ייעודיים, המאפשרים להם לעלות למטוס ראשונים.

לנוסעים שהזמינו מושבים בקדמת המטוס ונוסעים שהזמינו מושבים עם מרווח גדול יותר לרגליים תינתן גישה לדלפקי הצ'ק אין של ספידי בורדינג.

נוסעים שכבר הזמינו טיסות באיזי ג'ט ומעוניינים לברר האם טיסתם תהיה לפי שיטת הקצאת המקומות יכולים לבדוק זאת בכתובת האינטרנט הבאה: http://easyjet.u5e.com/allocated-seating/en.html

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: