אא

אייר פראנס משיקה היום טיסה ישירה מתל אביב למארסיי

הקו יפעל בשלב הראשון 3 פעמים בשבוע, בימים ראשון, רביעי ושבת ויופעל באמצעות מטוס האיירבוס 320, בעל התפוסה של 178 מקומות

Shutterstock Shutterstock

קבוצת התעופה אייר פראנס KLM משיקה היום, את הקו הישיר מתל אביב לעיר מארסיי, שבריביירה הצרפתית. הקו יפעל בשלב הראשון 3 פעמים בשבוע: בימים ראשון, רביעי ושבת.

הקו החדש יופעל באמצעות מטוס האיירבוס 320, בעל התפוסה של 178 מקומות. הוספת מארסיי לרשימת היעדים הישירים מישראל משקפת את עיקרי התכנית האסטרטגית החדשה שפרסמה אייר פראנס לפני מספר חודשים, המבקשת להגדיל ולחזק את היצע נתיבי התעופה בתוך צרפת, במטרה להתרחב עוד במהלך השנה בלמעלה מ-50 קווי תעופה חדשים ליעדי נופש בצרפת ובאגן הים התיכון.

העיר מארסיי היא העיר השנייה בגודלה בצרפת, אחרי עיר הבירה פריז. היא ממוקמת בדרום- מזרח צרפת, על חופי הים התיכון.  מארסיי משמשת גם כעיר בירה לחבל הארץ פרובנאס, והנמל שלה הוא הנמל המסחרי הגדול ביותר במדינה ובאזור הים התיכון. מארסיי נודעת גם בזכות הקולינריה שלה: ממרק הדגים המפורסם, רוטב האיולי, לחם הפוגאס ועד למשקה הפסטיס. בין ילידי העיר המפורסמים: שחקני הכדורגל זינדין זידאן ואריק קנטונה, והבמאי ז'אן קלוד לוזו.

קלייר טבקיאן, המנכ"לית הנכנסת של אייר פראנס KLM ישראל: "אני מברכת על השקת היעד הישיר השלישי של אייר פראנס לצרפת. זוהי הזדמנות ייחודית להציע לקהל הישראלי קו תעופה ישיר למארסיי שבריביירה הצרפתית, העיר השנייה בגודלה בצרפת".




מארסיי



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: